וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי בלתי שביר, שחקני אורוגוואי עדיין מחפשים אותו אחרי המהלך המבריק"

ברחבי העולם התקשו להישאר אדישים לביצוע החלומי של הפרעוש ב-2:2 מול אורוגוואי: "מסי עבר בכדרור 5 שחקנים על אף שנפל על כר הדשא"

עריכת וידאו: ניר חן

משחק הידידות בין ארגנטינה לאורוגוואי שהסתיים אמש (שני) ב-2:2 בבלומפילד, היה עמוס באירועים. מלבד השערים, האווירה המחשמלת והעימות המילולי בין ליאונל מסי לאדינסון קבאני, נרשם רגע במשחק שהפך ויראלי בין רגע.

זה קרה בדקה ה-22, כשהפרעוש קיבל את הכדור במרכז המגרש. הוא עצר אותו היטב, עבר שחקן אחד, שחקן נוסף וגם את השלישי. הוא עבר שחקן רביעי לפני שמסר בין שניים, אך שם ההתקפה נעצרה. מסי אמנם לא כבש או בישל בסיומו של המהלך המבריק, אך זה הספיק כדי לגרום לסרטון הקצר להתפשט ברשתות החברתיות כמו אש בשדה קוצים.

"מסי עבר בכדרור לא פחות מחמישה שחקנים על אף שנפל על כר הדשא", נכתב באחד מאתרי הספורט המובילים באנגליה, dailymail. "מסי יכול לעבור את שחקני אורוגוואי אפילו כשהוא על הרצפה", הוסיפו ב-givemesport הפופולרי. "ריצה אייקונית של מסי עזרה לו להתגבר על שישה משחקני נבחרת אורוגוואי", ציינו ב-foxsport.

גם באחד מאתרי הספורט הגדולים בפורטוגל, record, התקשו להישאר אדישים לאחר הביצוע המבריק: "שחקני אורוגוואי ניסו בכל כוחם והם עדיין מחפשים אותו, אחרי שאף אחד מהם לא הצליח לעצור את מסי. הם פשוט נפלו אחד אחד". "מסי בלתי שביר: הפרעוש גרם לייאוש בקרב שחקני אורוגוואי", הוסיפו ב-marca הספרדי.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מתוך foxsportsasia. צילום מסך
הכותרת של foxsport/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully