וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומאו: "צריכים להאט את רודריגס ומק כדי שיהיה לנו סיכוי"

19.11.2019 / 8:32

קפטן מכבי תל אביב דיבר לקראת משחק החוץ במילאנו (21:45, ספורט 5): "כל העונה אנחנו מתמקדים בצד ההגנתי. כל שחקן מוכן לקריאה, זה מה שהופך אותנו לקבוצה מסוכנת"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תמשיך את עונת היורוליג שלה הערב (שלישי, 21:45, בספורט 5) כשתתארח באיטליה אצל מילאנו. הצהובים והאיטלקים נמצאים במאזן זהה של שישה ניצחונות מול שני הפסדים, צמודים בראש טבלת המפעל, כשהמנצחת תמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלה.

מכבי תל אביב הגיעה בשעות הערב למילאנו ללא הפורוורד הפצוע עומרי כספי, והתמקמה בבית המלון. הבוקר היא תערוך תדריך וידאו, בנוסף לתדריך ארוך במיוחד שערך המאמן יאניס ספרופולוס לשחקנים באימון המסכם בהדר יוסף. הצהובים מתמקדים בעצירת שני הגארדים של האיטלקים - סרחיו רודריגס ושלווין מק, והסבירו לשחקנים שאמורים לעשות את העבודה עליהם - יובל זוסמן, אלייז'ה בריאנט, נייט וולטרס, סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי, בדיוק מה כל שחקן אוהב לעשות ומה צריך לעצור.

קובי אלטמן עם ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"מנסה לא להתמקד בדקות שלי". דיברתולומיאו/יוסי ציפקיס

"ברור שרודריגס ומק הם היוצרים של הקבוצה שלהם, זה אתגר שלנו", סיפר דיברתולומאו לפני היציאה של הקבוצה. "כל העונה אנחנו מתמקדים בצד ההגנתי ואנחנו צריכים לעשות עבודה טובה עליהם כדי לתת לנו צ'אנס לנצח. אנחנו מתכוננים לכל משחק כדי לנצח, מדובר באתגר לשחק נגד שתיים מהקבוצות הכי טובות במפעל, כרגע אנחנו מתמקדים בלשחק את הכדורסל הטוב ביותר שלנו נגד מילאנו".

על פתיחת העונה החזקה שלו אמר הקפטן של הצהובים: "אני מנסה לא להתמקד בתפקיד ובדקות שלי, אני מתמקד במה שמבקשים ממני לעשות. אני חושב שזה מה שטוב בקבוצה שלנו, יש לנו חבורה של שחקנים שמחכים לרגע שיקראו להם, בכל יום זה יכול להיות מישהו אחר, זה מה שהופך אותנו לקבוצה טובה יותר. אני לא בטוח שיש סוד לחיבור המהיר שלנו. אנחנו באים בכל יום, עובדים מאוד חזק על הדברים שאנחנו רוצים להשתפר, וזה עוזר שאנחנו מסתדרים אחד עם השני על הפרקט ומחוץ לפרקט גם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully