וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור ה-11 ב-NFL ננעל: הצ'יפס ניצחו את הצ'ארג'רס במקסיקו סיטי

הדשא באצטדיון האצטקה שוב לא היה במיטבו, אבל קנזס סיטי הסתדרה עם 17:24 דרמטי, כולל איבוד של פיליפ ריוורס באנדזון בשניות הסיום

המחזור ה-11 ב-NFL הגיע הלילה (בין שני לשלישי) לסיומו עם ניצחון של קנזס סיטי (4:7) על לוס אנג'לס צ'ארג'רס (7:4) באצטדיון האצטקה המיתולוגי במקסיקו סיטי, 17:24.

שנה אחרי שהמשחק בין הצ'יפס ללוס אנג'לס ראמס הועתק ל-LA ברגע האחרון בשל תנאי מגרש בלתי אפשריים בבירת מקסיקו, הפעם אומנם לא ירד גשם, אך כר הדשא נראה במצב ירוד במיוחד.

הצ'ארג'רס עלו ראשונים על הלוח עם שער שדה מוקדם, אבל לשון מקוי ניצל איבוד של פיליפ ריוורס ומיד הפך ברבע השני, עם ריצה לשישה יארדים. עד להפסקה, הבועטים סיפקו עבודה והצ'יפס ירדו לנוח ביתרון 9:10.

ברבע השלישי, קנזס סיטי ברחה. תחילה היה זה דארל וויליאמס עם טאצ'דאון קרקעי של שישה יארד ואז, טראוויס קלסי, שתפס את אחת המסירות הגדולות היחידות של פטריק מהומס במשחק, כדור יפהפה ל-23 יארד.

לוס אנג'לס נשארה בחיים, כאשר 1:44 לסיום הרבע, קינן אלן תפס לטאצ'דאון ויחד עם המרה מוצלחת, ההפרש ירד לשבע. קנזס סיטי לא הצליחה להרוג את המשחק ותפיסה מטורפת של מייק וויליאמס הביאה את LA לקו ה-25 בתוך הדקה האחרונה, אבל פיליפ ריוורס סיפק מסירה איומה, נחטף ואיבד את המשחק.

מהומס התקשה וסיים עם 182 יארד בלבד, טאצ'דאון ואיבוד. קלסי תפס ל-92, ריוורס מסר ל-353, טאצ'דאון וארבעה (!) איבודים ואוסטין אקלר קלט 108 יארד באוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully