וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדינסון קבאני על התקרית עם ליאונל מסי: "מבחינתי זה חלק מהמשחק"

חלוץ נבחרת אורוגוואי לא התרגש מהעימות הפיזי עם הכוכב הארגנטינאי: "זה חלק מהעניין". סקאלוני "רתח מזעם" על ריינשרייבר, ונרגע בסיום: "הישראלים נהנו"

עריכת וידאו: ניר חן

בנבחרת אורוגוואי מרוצים בסך הכול מהמסע לישראל. ראשית, בתקשורת המקומית דיברו השחקנים והצוות המקצועי על קבלת הפנים החמה שחיכתה להם בארץ הקודש, ושנית - המשחק. "יש עוד דברים לשפר", נכתב בתקשורת המקומית, אך "בשורה התחתונה נראינו טוב וסיפקנו הצגה לקהל". כמובן שבאורוגוואי, כמו גם בשאר העולם, עסקו בהרחבה בתקרית שנרשמה במהלך המחצית הראשונה בין חלוץ הנבחרת אדינסון קבאני לליאונל מסי.

השניים נראו מחליפים מספר מילים ביניהם כשהעימות גם גלש למנהרת השחקנים בירידה לחדרי ההלבשה. על פי הדיווחים קבאני "הזמין" את מסי לקרב, והפרעוש נענה בחיוב. בסופו של דבר שחקני הנבחרות הפרידו בין הניצים, ולא נרשם עימות פיזי. "מבחינתי דברים כאלו הם חלק מהמשחק", התייחס קבאני לתקרית. "היה משחק חם, זה הקלאסיקו וזה חלק מהעניין". החלוץ דיבר גם על המשחק ועל היכולת של נבחרתו: "אני חושב שיש לא מעט דברים טובים שאפשר לקחת מהמשחק הזה, כמו שיש דברים שצריך לשפר".

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה עם דייגו גודין שחקן נבחרת אורוגוואי, אדינסון קבאני. ברני ארדוב
"דברים כאלו קורים בכדורגל". קבאני ומסי/ברני ארדוב

שביעות רצון בארגנטינה מהעובדה שלא הפסידו לאורוגוואי. ליאו מסי הציל את האלביסלסטה מהפסד ראשון מאז 22015 לשכנתה כשקבע 2:2 עם פנדל בתוספת הזמן, ובארגנטינה שמחו מכך.

"זה היה ערב מהנה עבור האוהדים", ניתח מאמן ארגנטינה ליאונל סקאלוני. "אני מרוצה מאוד כי האנשים בישראל ראו משחק מצוין עם איכות וגולים. היו דברים מעניינים מאוד במשחק, והשתתפו בו גם כמה מהשחקנים הטובים בעולם".

סקאלוני הוסיף ש"היום שיחקו לא מעט שחקנים צעירים, והם נהדרים. הם משתלבים מצוין עם השחקנים הוותיקים. יש לנו כמה דברים לשפר, אבל העתיד שלנו נראה טוב".

עוד בוואלה!

עצבים בבלומפילד: קבאני "הזמין" את מסי לדו קרב, העימות נמשך במנהרה

לכתבה המלאה
ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה. ברני ארדוב
התעצבן, למרות שהשופט צדק. סקאלוני/ברני ארדוב

בתקשורת הארגנטינאית, אגב, ציינו שסקאלוני "רתח מזעם" על השופט הישראלי רועי ריינשרייבר במהלך המשחק וצעק לעברו בהפגנתיות אחרי שביטל שער של פאולו דיבאלה במחצית הראשונה, אחרי נגיעת יד. באתר הארגנטינאי "אולה" ציינו ש"סקאלוני מחה, למרות שהשער בוטל בצדק".

סרחיו אגוארו אמר בסיום: "כן, היה משחק חם, אנחנו יודעים איך הדברים האלה עובדים - מחוץ למגרש יש בינינו קשרים טובים אבל על המגרש החברות הולכת לאיבוד. כולם רוצים לנצח, ותמיד היריבות נגד אורוגוואי, או ברזיל, זה תמיד קלאסיקו..."

בלם נבחרת ארגנטינה חרמן פסלה אמר בסיום ש"הם כבשו שני שערים יפים, יש להם שחקנים ברמה גבוהה. למזלנו, הצלחנו להשוות ולא להפסיד. המשחק היום היה המשך של הדברים הטובים שראינו נגד ברזיל. בסך הכל שני המשחקים האלה היו הכנה טובה לעתיד".

ומה היה לעיתוני ארגנטינה לכתוב על המשחק? בשער של העיתון המוביל במדינה, "אולה", נכתב: "מסי מעולם לא מרים ידיים", וכמובן שהזכירו גם את התקרית עם קבאני. ב"קלארין" נכתב: "המפגש החם והלוהט הסתיים בתיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully