וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארט טען: רודולף אמר מילה גזענית. הערעור נדחה

דרמה ב-NFL: הקוורטרבק תקף בעקבות ההאשמות, הליגה לא מצאה ביסוס לדברים. בפתיחת המחזור ה-12: ניצחון 17:20 קריטי ליוסטון על אינדיאנפוליס

דרמה ב-NFL הלילה (בין חמישי לשישי). הערעור שהגיש מיילס גארט על ההחלטה להשעותו עד להודעה חדשה נדחה על ידי הליגה, זאת למרות שהכוכב של קליבלנד טען שמייסון רודולף, קוורטרבק פיטסבורג, קרא לעברו קריאה גזענית, במה שהוביל לתחילת העימות בין השניים בשבוע שעבר. בשיאו של העימות הזה, גארט חבט בראשו החשוף של רודולף עם הקסדה אותה שלף ממנו.

הליגה הודיעה כי לא מצאה שום ביסוס להאשמות החמורות של גארט וגם חבריו לקבוצה הופתעו לשמוע על קו ההגנה שלו. רודולף, דרך עורכי דינו, תקף את גארט למשמע הדברים. מי שכן זכה להקלה בעונש הוא מרקיס פונסי, שבעט בראשו של גארט במהלך האירוע. עונשו הופחת מהשעייה משלושה משחקים לשניים.

בינתיים, המחזור ה-12 נפתח עם 17:20 קריטי בבית של יוסטון (4:7) על אינדיאנפוליס (5:6). הטקסאנס התייצבו לבדם בראש ה-AFC דרום אחרי מחצית ראשונה של 10:10 וטאצ'דאון מכריע של דיאנדרה הופקינס בתחילת הרבע האחרון, הטאצ'דאון השני שלו במשחק. דשון ווטסון התאושש מהמפגש הכואב מול בולטימור עם 298 יארד, צמד ואיבוד. וויל פולר תפס ל-140 יארד, הופקינס ל-94. 129 יארד בלבד לג'קובי בריסט מנגד, 104 וטאצ'דאון על הקרקע לג'ונתן וויליאמס.

המחזור ה-12 יימשך בראשון ושני, רגע לפני חג ההודיה. שבוע החופש האחרון של העונה יהיה שייך לקנזס סיטי, מינסוטה, אריזונה והצ'ארג'רס.

20:00:

אטלנטה (7:3) - טמפה ביי (7:3)

שתי הקבוצות בתחתית ה-NFC דרום ועם מאזן דומה, אך מומנטום שונה לגמרי. הגנת אטלנטה, שנראתה זוועה, התייצבה פתאום והובילה לניצחונות חוץ גדולים בניו אורלינס וקרוליינה בשבועיים האחרונים. הבאקס לעומת זאת, הפסידו חמישה מששת האחרונים שלהם.

בפאלו (3:7) - דנבר (7:3)

לראשונה מ-1999, הבילס עם שבעה ניצחונות מעשרה משחקים והם נראים בדרך הנכונה לעוד הופעת פלייאוף. הם יגיעו פייבוריטים כמובן מול דנבר החלשה, אבל הברונקוס הראו בשבוע שעבר אצל מינסוטה שהם יכולים לסבך את העניינים )ואז לאבד יתרון גדול).

שיקגו (6:4) - ניו יורק ג'איינטס (8:2)

עוד הופעה מאכזבת של מיטשל טרוביסקי מקרבת אותו לסוף דרכו בעיר הרוחות, אבל אולי נגד הג'איינטס הוא יוכל להתאושש. הקדנציה של דניאל ג'ונס נפתחה בצורה מבטיחה, אך הענקים כבר עם שישה הפסדים רצופים ורק רוצים לעצור את הקריסה איכשהו.

סינסינטי (10:0) - פיטסבורג (5:5)

עוד שישה משחקים, זה מה שנשאר לסינסי, שמנסה לא להפוך לשלישית אי פעם שמסיימת ב-16:0. האם מול הסטילרס, שעדיין נסערים מאירועי חמישי שעבר, זה יכול לעבוד? ריאן פינלי יצטרך להתאמץ מאוד בשביל שכן, מול ההגנה הטובה של האורחים שעדיין נאבקים על הפלייאוף.

קליבלנד (6:4) - מיאמי (8:2)

הבראונס היו בצד המנצח של המשחק, אבל בצד המפסיד של המהומה וייאלצו להסתדר בלי מיילס גארט, לפחות עד סוף העונה ומי יודע מה הלאה. המפגש מול הדולפינס הוא בכל זאת צ'אנס לנצח ולהשאיר את העונה בחיים, אבל קליבלנד חייבת ללמוד להיות יותר ממושמעת.

ניו אורלינס (2:8) - קרוליינה (5:5)

הסיינטס התאוששו מהנפילה נגד אטלנטה, בעוד קרוליינה ספגה בדיוק את אותה מפלה. ניו אורלינס בשליטה ב-NFC דרום ותבטיח כמעט סופית את הזכייה בו עם ניצחון. קייל אלן, אחרי משחק של ארבעה איבודים, ינסה להתאושש ולהוביל את הפנת'רס להפתעה.

שחקן ניו אורלינס סיינטס דרו בריס. AP
הסיינטס יסגרו עניין ב-NFC דרום?/AP

ניו יורק ג'טס (7:3) - אוקלנד (4:6)

הסילונים גילו קצת סימני חיים לאחרונה, עם ניצחון בדרבי על הג'איינטס ואז חגיגה מול וושינגטון. המפגש נגד הריידרס, שנמצאים בכושר טוב (שלושה ניצחונות רצופים) ורוצים מקום בפלייאוף, כבר יהיה יותר קשה, אבל החבורה של גרודן לא תמיד יציבה והנסיעה ממערב למזרח עשויה להקשות עליה.

פילדלפיה (5:5) - סיאטל (2:8)

ההתקפה של פילי קפאה לחלוטין מול הפטריוטס בשבוע שעבר ועלתה בהפסד שמסבך את הקבוצה בעלת השאיפות. אם תיפול גם מול הסיהוקס וראסל ווילסון, שעוד לא ויתר על המרוץ ל-MVP, פילדלפיה כבר תהיה בצרה אמיתית. הסיהוקס ב-0:5 בחוץ השנה ומגיעים אחרי הניצחון הענק על הניינרס ושבוע החופש.

וושינגטון (9:1) - דטרויט (6:1:3)

הסקינס ממשיכים להיאבק בכל הכוח על המקום הראשון בדראפט הבא וגם חילופי המאמנים ממש לא עזרו לרצף ההשפלות להיפסק. העונה של הליונס נגמרה די סופית עם ההפסד הכואב מול דאלאס ומת'יו סטאפורד ימשיך להיעדר.

23:05-23:25:

טנסי (5:5) - ג'קסונוויל (6:4)

ה-AFC דרום כל כך בינוני וכל כך צפוף, שכל משחק של אחת הקבוצות בו הוא קריטי עבורה בשלב זה, לא כל שכן מפגש ישיר בין השלישית והרביעית בבית. לשתיהן יש צ'אנס סביר לפלייאוף, אבל לא בטוח שזה יהיה נכון גם אחרי המשחק הזה.

ניו אינגלנד (1:9) - דאלאס (4:6)

זה הלך קשה וההתקפה בקושי תפקדה, אבל האלופה השאירה מאחור את התבוסה בבולטימור וחזרה משבוע החופש עם ניצחון קריטי בפילדלפיה, ששומר אותה בפסגת ה-AFC. דאלאס, שחזרה לעצמה לאחרונה עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים, תנסה להפתיע בפוקסבורו ולהישאר מעל פילי במאבק ב-NFC מזרח.

סן פרנסיסקו (1:9) - גרין ביי (2:8), שני, 3:20

הניינרס כמעט ספגו בשבוע שעבר הפסד שני ברציפות אחרי הפתיחה המושלמת, אבל ג'ימי גארופולו הוביל דרייב מנצח מול אריזונה. המפגש נגד הפאקרס יכול להתברר כמכריע במאבק על הביתיות בפלייאוף והפער בין מזג האוויר בינואר בסנטה קלרה ובלמבו פילד יהיה קיצוני מאוד. גרין ביי חוזרת משבוע החופש וכמובן, בונה על עוד קסמים מכיוונו של ארון רוג'רס.

לוס אנג'לס ראמס (4:6) - בולטימור (2:8), שלישי, 3:15

הקבוצה החמה בליגה, בולטימור, תגיע לעיר המלאכים עם רצף של שישה ניצחונות ובימים בהם נראה שאף אחד לא יודע איך לעצור את למאר ג'קסון, שעושה ככל העולה על רוחו ובורח במרוץ ל-MVP. ההתקפה של הראמס לא ממש עובדת העונה, אבל לפחות ההגנה התעוררה, שיתקה כמעט לגמרי את שיקגו והשיגה בסאנדיי נייט ניצחון שהשאיר את הקבוצה בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully