וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוקאקו תינוק מגודל, הוא ופול פוגבה אלה שחקנים שלא הייתי נוגע בהם"

סטיב וולש, שעבד תחת ז'וזה מוריניו בצ'לסי בקדנציה הראשונה של המיוחד בלונדון, נזכר איך הזהיר את הפורטוגלי מפני החלוץ הבלגי והקשר הצרפתי: "הם יותר חושבים על עצמם מאשר על הקבוצה"

עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: התקציבים הגבוהים בפרמייר ליג

מנצ'סטר יונייטד מתקשה לחזור ולהפוך להיות המועדון המפחיד והדומיננטי שהיתה עד לפני קצת פחות מעשור. מאז פרישתו של המנג'ר האגדי אלכס פרגוסון, שזכה עם הקבוצה ב-38 תארים, לא מצליחים השדים האדומים להתעלות ולהוות איום על תואר האליפות, כשאפילו לליגת האלופות הם לא מצליחים להעפיל, מה שגרם למועדון להפסדים כספיים ניכרים.

כחלק מניסיונותיה לחזור לטופ האירופי, החתימה מנצ'סטר יונייטד את ז'וזה מוריניו בשנת 2016, מיד אחר כך שברה באופן זמני את שיא סכום ההעברות כשרכשה את פול פוגבה מיובנטוס ב-105 מיליון יורו ולאחר מכן את רומלו לוקאקו מאברטון. בדיעבד, מסתבר שהיה מי שהזהיר את הפורטוגלי מפני שילוב בין שני השחקנים. סטיב וולש, שעבד תחת מוריניו בצ'לסי בקדנציה הראשונה של המיוחד אצל הבלוז ובשנת 2017 תיפקד כיועץ מקצועי באברטון.

"כשז'וזה החתים את לוקאקו באברטון, אני זוכר שאמרתי לו 'אתה חייב להיזהר איתו, הוא תינוק מגודל'", נזכר וולש. "הוא אמר שהוא יוכל להסתדר איתו, אבל אני לא חושב שהוא הבין את המנטליות של לוקאקו, וזה דבר שהוא היה חייב לעשות". וולש לא עצר כאן והמשיך לירות: "המקרה שלו דומה לזה של פול פוגבה. הם לא סוג השחקנים המועדף עליי. הם יותר חושבים על עצמם מאשר על הקבוצה. אני לא הייתי נוגע בהם. זה שהם שחקנים טובים לא אומר שהקבוצה שתרכיב סביבם תהיה טובה".

שחקן מנצ'סטר יונייטד רומלו לוקאקו. רויטרס
"צריך להבין את המטליות שלו". רומלו לוקאקו במדי מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully