וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: הקרנה של סרט ההוקי קרח The Russian Five

הסרט זכה בפרסים רבים ונכנס לרשימה הקצרה של המועמדים לאוסקר בקטגוריה של סרטי תעודה. האירוע יתקיים ב- 1.12.2019 במוזיאון תל-אביב. ב 02.12.2019 תתקיים הקרנה נוספת במתנ"ס הדר של עיריית חיפה, כששניים מגיבורי התקופה יגיעו לצפות בו בישראל

הוקי קרח הוא ספורט פחות מוכר בישראל, אבל בצפון אמריקה ובמדינות מזרח אירופה, במיוחד בברית המועצות לשעבר, מדובר בענף שהצמיח אגדות וסיפורים רבים. כולנו מכירים את "נס על הקרח" שסיפר את סיפורה של נבחרת ההוקי קרח של ארצות הברית במשחקי 1980, וכעת ניתן לצפות בישראל בהקרנת הבכורה של הסרט The Russian Five.

הסרט מספר את אחד הסיפורים היותר מעניינים והכי לא צפויים שידע הענף, סיפורה של דטרויט רד ווינגס, שליקטה וחמישה שחקנים רוסיים שנאספו בעבודת אמן על ידי אחד המאמנים הגדולים ביותר בהיסטוריה של המשחק, סקוטי באומן. הם לא רק קצרו שני תארי אליפות בסוף המאה הקודמת (מה שדטרויט לא הצליחה להשיג במשך כמעט חצי יובל), אלא בעיקר שינו את התפיסה הצפון-אמריקאית המסורתית לגבי המשחק והביאו איכויות טכניות הגובלות באמנות לשדה הקרב מהקשוחים שקיימים.

סיפורה של הקבוצה הוא בעצם סיפורם של האנשים והסרט "החמישייה הרוסית" מספר את הסיפור בצורה הכי אמתית והכי מרתקת. שניים מגיבורי הקבוצה מגיעים לארץ במיוחד: סלאבה פטיסוב - המגן האגדי והמנהיג הבלתי מעורער של החמישייה הרוסית, ודארן מקארתי, שחקנה הקנדי הקשוח והפייטר האולטימטיבי של דטרויט, שלא מעט בזכותו החמישייה הפגינה את עליונותה על הקבוצות היריבות. שני ערבים בלתי נשכחים מצפים לאוהבי ההוקי בפרט ואוהבי הספורט בכללותם.

הקרנות הבכורה:

1/12 (יום ראשון) ב-19:00 במוזיאון תל אביב לאמנות.
2/12 (יום שני) ב-19:00 במתנ"ס הדר חיפה

הוקי קרח. אתר רשמי
הוקי קרח/אתר רשמי
שחקן ההוקי קרח ויאצ'סלב סלאבה פטיסוב. אתר רשמי
אגדה. סלאבה פטיסוב, אחד מחמשת הרוסים של דטרויט, מוקדם יותר השנה במטולה/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully