וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארגנטינה: "דייגו מראדונה שוקל להתפטר מחימנסיה לה פלאטה"

כוכב העבר יעזוב את הקבוצה אחרי כחודשיים וחצי בלבד? על פי הדיווח, הנשיא הנוכחי עלול לסיים את דרכו המועדון, מה שצפוי להוביל גם לעזיבתו של מראדונה

צילום: מתוך יוטיוב

האם אחד משני השחקנים הכי גדולים בתולדות ארגנטינה, דייגו מראדונה, בדרך החוצה מחימנסיה לה פלאטה, כחודשיים וחצי בלבד לאחר שנכנס לתפקיד המאמן? על פי דיווחים שונים בארגנטינה, מראדונה נוטה להתפטר מהקבוצה, מאחר שגבריאל פלגרינו, הנשיא הנוכחי, לא מתכוון לרוץ פעם נוספת לבחירות לנשיאות בשבוע הבא.

על פי הדיווח, במהלך הסופ"ש, מראדונה, שהתבטא כבר בעבר שיעזוב אם פלגרינו יעזוב, שהה עם בני משפחתו הקרובים בביתו על מנת להחליט איך לפעול, כשנותרו שלושה משחקים בלבד לעונה בארגנטינה. בתקשורת המקומית טוענים שישנן שתי אפשרויות: הראשונה, שכוכב העבר הארגנטינאי יעזוב את הקבוצה ואילו השנייה היא שיישאר עד לתום העונה.

מראדונה לא ממש מרשים בקדנציה שלו בחימנסיה. הוא החל את דרכו בקבוצה עם הפסד 2:1 בבכורה לראסינג קלאב, שלאחריו רשם עוד שלושה הפסדים בארבעה משחקים. בשלושת המשחקים האחרונים הוא אמנם ניצח פעמיים, אך קבוצתו מדורגת במקום ה-22 מתוך 24 קבוצות עם עשר קודות בלבד - ארבע יותר מגודוי קרוס האחרונה.

דייגו מראדונה בדרום אפריקה ב-2010. GettyImages
כבר בדרך החוצה? מראדונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully