וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס חגג לעיני קובי בריאנט: "רציתי לתת לו סיבה להגיע שוב"

כוכב העבר האגדי נכח באולם וראה את "יורשו" מפרק את אטלנטה. לברון: "מיוחד לקבל תמיכה משחקן כזה". וגם: ההתרסקות של גולדן סטייט

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

לברון ג'יימס כבר התרגל לתת הצגות בלייקרס, אבל הוא לא רגיל שקובי בריאנט יושב באולם וצופה בו מקרוב. "קינג ג'יימס" לא פספס את ההזדמנות לתת תמורה לכוכב העבר האגדי וחיסל את אטלנטה עם 33 נקודות ו-12 אסיסטים ב-101:122 הקליל. לברון קלע 12 נקודות כבר ב-9 הדקות הראשונות וסייע ללייקרס לפתוח יתרון מהיר של 25 נקודות מול הקבוצה שרק בלילה שלפני חטפה 150 נקודות מהקליפרס.

לברון ממש לא התעלם מנוכחותו של קובי ולאחר המשחק הודה: "ניסיתי לתת הופעה עבורו כדי לתת לו סיבה להגיד 'אוקיי, אולי אגיע לעוד משחק בעתיד'".

"אני יודע שהוא בא למשחק בעונה שעברה", הוסיף לברון, "הנוכחות שלו באולם וכל מה שהוא עשה עבור המועדון הזה, זה אומר המון. זה דבר נהדר. הייתי אחד הילדים שהיתה להם הזדמנות להגיע היישר מהתיכון לליגה הזו. הוא עשה את זה ואני צפיתי בו. אפילו בשלב הזה של הקריירה שלי זה מיוחד עבורי לראות ולשחק לעיני קובי".

"אני הפכתי להיות אחד ממשפחת הלייקרס. המועדון הזה קיבל אותי בזרועות פתוחות. לקבל תמיכה כזו מאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המועדון, זה מיוחד מאוד".

דווייט הווארד מייבש את לברון

לברון ג'יימס עם קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
שתי אגדות בפריים אחד. קובי ולברון/GettyImages

עד כמה טובה פתיחת העונה של לברון? הכוכב הגדול של הליגה בעשור האחרון מוביל את ה-NBA עם 11.2 אסיסטים למשחק והשתלב נהדר בעמדת הרכז האולטימטיבי של הקבוצה. לברון מסתפק ב-25 נקודות למשחק (מקום 13 בליגה) ונהנה השנה מהמטרייה האווירית שמספק בהגנה אנתוני דייויס שמוביל את הליגה עם מעל 3 חסימות למשחק.

גם פרנק ווגל לא נותר אדיש ליכולת של לברון ואמר אחרי המשחק: "הוא משחק ברמה פשוט מדהימה ודומיננטי כל כך. משחק ההגנה שלו מקרין על כל הקבוצה. גם מבחינה התקפית, בחירת הזריקות שלו, ההחלטות. הוא סיים עם 0 איבודים, 12 אסיסטים, אתם צוחקים? הוא מדהים".

עוד בוואלה!

לברון והלייקרס חגגו על אטלנטה, הפסד שביעי רצוף לגולדן סטייט

לכתבה המלאה
קי בואמן גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
אין מצב שהייתם שומעים עליו לולא מכת הפציעות. קי באומן/רויטרס

אז אם הלייקרס היא כרגע הקבוצה הכי מרשימה בליגה, גולדן סטייט היא, עד כמה שמדהים להגיד את זה, הכי חלשה ב-NBA. אחרי שדיאנג'לו ראסל הצטרף לסטף קרי וקליי תומפסון במצעד הפצועים, סטיב קר נאלץ להמשיך לאלתר ונתן לדריימונד גרין השריד האחרון מהשושלת להיות רכז. גרין לא מנע הפסד שביעי ברציפות, הפעם 108:100 לניו אורלינס הפצועה בפני עצמה.

סטיב קר דיבר על המצב העגום של הקבוצה ואמר לאחר המשחק: "נאלצנו לאלתר עם חמישייה קצת משונה בגלל הפציעות. חסרה לנו קליעה. אני לא חושב שעשינו עבודה טובה בהגנה מול ניו אורלינס. לקחנו זריקות מהירות וזו טעות".

ההפסד לניו אורלינס היה השביעי ברציפות של גולדן סטייט, שנפלה למאזן של 12:2 ומסע החוץ מזמן לה עוד משחקים בממפיס, דאלאס ויוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully