וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מניח שישראל תיענש בחומרה, מה אם לאוהד שפרץ לכר הדשא הייתה סכין?"

דובר נבחרת פולין דיבר על התקרית החמורה במשחק בטדי: "מי שנפגע בצורה החמורה ביותר הוא המאבטח, הוא היה מכוסה בדם. הרגשנו בטוחים מאוד בישראל"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"בהתחלה זה היה נראה מפחיד", אמר דובר נבחרת פולין, יאקוב קביאטקובסקי. "אבל אז ראיתי שתומאש קנדז'ורה נפגע בכלל מהמאבטח ולא מהאוהד שפרץ לכר הדשא. אני מניח שהשופט לא הבין זאת, הוא חשב שהוא נפגע מאותו אוהד ולכן רצה להפסיק את המשחק. אמרנו לו שתומאש לא נפגע מהאוהד, ולאחר מכן הוא החליט לחדש את המשחק. לא רצינו לנצל את המצב בדרך אחרת. גם בצד הישראלי ביקשו מאיתנו לסיים את המשחק בצורה נורמלית".

"למרות שרק אוהד אחד פרץ לכר הדשא, הייתה תחושה שאוהדים נוספים יכולים לפרוץ", הוסיף דובר הנבחרת הפולנית. "בסוף היה זה רק אוהד אחד, ואחריו מספר גדול של מאבטחים, שניסו לתפוס אותו, אך אחד מהם החליק על תומאש ואילו השני נפל מול רוברט לבנדובסקי, שלמרבה המזל לא נפגע בתקרית. לדעתי הילד שפרץ היה בן 15, לא יותר, כנראה מעריץ גדול של לבנדובסקי, הוא בסך הכול רצה לחבק אותו. היה לנו מקרה דומה גם בסקוטלנד לפני מספר שנים. בכל אופן, אסור שדברים כאלו יקרו. הפעם היה מדובר בסך הכול באוהד, אבל מה אם בפעם הבאה אותו אדם יחזיק סכין?".

"אם שואלים אותי, ההתאחדות לכדורגל בישראל תספוג עונש חמור מאוד מאופ"א", הוסיף קביאטקובסקי. "אנחנו לעומת זאת, לא מצפים לשום עונש, כי לא עשינו שום דבר פרט לניצחון על כר הדשא. למרבה ההפתעה, מי שנפגע בצורה החמורה ביותר בתקרית הזו הוא המאבטח. ראיתי אותו אחרי המשחק והיה נראה שהאף שלו שבור, הוא גם היה מכוסה בדם. אם זה לא מספיק, ראיתי שהוא נעזר בשתי קולגות כדי להצליח ולהתיישב בכיסא גלגלים. נראה שרגלו נפגעה בצורה חמורה. בניגוד אליו, תומאש שנפגע בתקרית בריא לחלוטין. לא קרה לו שום דבר והוא ישחק כבר במשחק הקרוב".

דובר הנבחרת של פולין סיכם: "זכינו לליווי צמוד של מאבטחים מהרגע שהגענו לישראל, ולא הרגשנו סכנה לרגע. הרגשנו בטוחים לכל אורך הדרך, ולדעתי התקשורת היא זו שגרמה לדברים לצאת קצת מפרופורציות. אני חושב שכל אוהד פולני שהגיע למשחק הרגיש טוב ובטוח. יום לאחר המשחק טיילתי בעיר העתיקה בירושלים ופגשתי המון פולנים. כולם היו נראים רגועים ולא היה סיכוי שיקרה משהו מסוכן".

אוהד נבחרת ישראל פורץ לדשא במשחק מול נבחרת פולין. AP
"לדעתי הילד שפרץ היה בן 15, לא יותר, כנראה מעריץ גדול של לבנדובסקי"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully