וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד קבע את רבע הגמר ליום שני הבא, כעס בהפועל ירושלים: "זה לא מקובל"

17.11.2019 / 23:03

האדומים לא אהבו את הודעת האיגוד, שקבע שהמשחק נגד מכבי תל אביב ייערך 48 שעות לפני משחק הליגה שלהם נגד חולון. גיא הראל: "לא מעניינים אותי השיקולים של הצד השני - לא ניתן שיפגעו בנו"

עריכה: ניר חן

בווידאו: מספרי ליגת העל בכדורסל

הפועל ירושלים אמנם לא ליקקה דבש הערב (ראשון) נגד הפועל תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה, אבל ניצחה 80:85 בסיומן של 40 דקות צמודות. אחרי המשחק את אנשי המועדון העסיק בעיקר תאריך רבע הגמר נגד מכבי תל אביב ובבירה סיפרו שהם קיבלו הודעה שההתמודדות תתקיים ביום שני הבא, יומיים בלבד לפני משחק הליגה נגד הפועל חולון בחוץ.

המנכ"ל גיא הראל אמר: "איך שנגמר המשחק, קיבלנו הודעה מוזרה שהמשחק ביום שני. ההחלטה הזו לא ברורה - למה אנחנו צריכים לשחק שני משחקים בתוך 48 שעות? או שימצאו דרך לדחות את משחק הליגה או שימצאו פתרון. אני לא יודע מי קיבל את ההחלטה הזו, זה לא מקובל ולא מעניינים אותי השיקולים של הצד השני - שכל אחד ידאג לאינטרסים שלו. לא ניתן שיפגעו בנו. הודענו מראש שלא נוכל לשחק ביום שני".

שחקני הפועל ירושלים ג'יימס פלדין, טיישון תומאס, ג'ייקובן בראון, בר טימור. ברני ארדוב
שני משחקים תוך 48 שעות? שחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

עודד קטש אמר בסיום המשחק: "ניצחנו, אז ברור שאני שמח. אין משחקים קלים בגביע. הפועל תל אביב הגיעה חסרה, אבל זה גרם לה לשחק. היא באה בתחושה שאין לה הרבה מה להפסיד, הם קלעו באחוזים מטורפים, אבל זו פעם רביעית או חמישית שזה קורה לנו בחודש האחרון. אנחנו כל הזמן מנסים לדבר על זה שאנחנו לא מתחילים טוב משחקים, אבל אני שמח שהתעוררנו ובסופו של דבר ניצחנו.

"משהו צריך לעשות אחרת. האחריות היא שלי, ואנחנו לא בתקופה הכי טובה שלנו. במחצית אמרתי לשחקנים שאני מרגיש את הלחץ, שכחנו מה אנחנו רוצים לעשות. הייתה תחושה ששיחקנו כדי לא להפסיד, לא כדי לנצח.

על מכבי תל אביב: "צריכים לבוא מאוד מרוכזים. קבוצות גדולות מאיתנו לא מצליחות לעשות את זה מול מכבי, אבל צריך לקוות למשחק טוב שלנו, זה אחד המגרשים הכי קשים באירופה, בטח בכושר שלהם. אבל לגביע יש חוקים משלו - כשאתה משחק בלי יכולת להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully