וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: קנדה הפתיעה 0:2 את איטליה, רוסיה - קרואטיה 0:3

פוספיסיל ניצח 6:7 (5), 5:7 את פוניני, שפובאלוב גבר 6:7 (5), 7:6 (3), 6:7 (5) על ברטיני. חצ'אנוב - צ'וריץ' 7:6 (4), 4:6, 4:6

עריכת וידאו: שאול אדם

בית הגמר של גביע דייויס יצא היום לדרך (שני) וכנגד כל הציפיות סיפק כמה משחקים מעניינים מאוד לעיני כמות קהל מרשימה מאוד, שגם נהנה מהופעות של זמרים לפני כן.

במוקד קנדה הצליחה להפתיע בגדול עם 0:2 את איטליה למרות חסרונו של פליקס אוז'ה עליאסים. רוסיה ניצחה 0:3 את קרואטיה ובלגיה גברה כצפוי 1:2 על קולומביה. עכשיו מתקיים משחק הזוגות האחרון. יש לציין שבפורמט החדש גם משחקי הזוגות משמעותיים אפילו במקרה של הפסד בהתמודדות כולה כי הם יחושבו כחלק מהניצחונות הכלליים ועשויים להכריע מי תעלה לרבע הגמר מאחד משני המקומות השניים הטובים ביותר.

הפורמט החדש הוא בסך הכול די פשוט: יש 18 נבחרות שהוגרלו לשישה בתים של שלוש בכל בית. כל נבחרת תתמודד מול השתיים האחרות שאיתה בבית בשלושה משחקים - שני יחידים ואחד בזוגות. הראשונה בכל בית תעלה לרבע הגמר וגם שתי הנבחרות שיסיימו במקום השני עם הכי הרבה ניצחונות בהתמודדויות או במשחקים עצמם ובמידת הצורך גם במערכות, כך שכל מערכה יכולה להיות משמעותית.

משחקי הבתים יינעלו ביום חמישי בבוקר ובערב כבר ייערך רבע הגמר הראשון כשבשישי שלושת רבעי הגמר שאחריו. בשבת יתקיימו שני חצאי הגמר ובראשון - אחרי הופעה של שאקירה - ייערך הגמר.

מתאו ברטיני טניסאי איטלקי. רויטרס
ברטיני עצבני אחרי ההפסד/רויטרס

איטליה - קנדה 2:0

האיטלקים הגיעו אל מדריד עם המון ציפיות ושני מדורגים גבוה מאוד: מתאו ברטיני השמיני בעולם ופאביו פוניני (12). עם זאת, ביום המשחקים הראשון הם לא הצליחו להשיג את הניצחון בהתמודדות כולה ויכולים בהחלט להרגיש מאוכזבים.

זה התחיל עם ואשק פוספיסיל (150), שעלה לשחק ביחידים בשל חסרונו של אוז'ה עליאסים, אבל סיפק יכולת מצוינת ו-6:7 (5), 5:7 מול פאביו פוניני. המנה המרכזית הייתה לאחר מכן כשדניס שפובאלוב (15) הפתיע את מתאו ברטיני (8) עם 6:7 (5), 7:6 (3), 6:7 (5) בתום דרמה ענקית שארכה שעתיים ועוד 56 דקות.

עכשיו נערך משחק הזוגות בין מתאו ברטיני ופאביו פוניני לפוספיסיל ושפובאלוב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אנדריי רובלב טניסאי רוסי. רויטרס
רובלב ורוסיה יכולים להיות מרוצים מאוד/רויטרס

רוסיה - קרואטיה 0:3

הרוסים הגיעו להתמודדות ללא ה-שחקן שלהם דניל מדבדב, בעוד הקרואטים חסרים את מארין צ'יליץ'. עם כל הכבוד לקרואטיה, להם אין את העומק כדי להתמודד עם חיסור משמעותי כל כך בעוד לרוסים יש ועוד איך.

אנדריי רובלב (23) ממש לא התקשה ביחידים וניצח 3:6, 3:6 את בורנה גויו האנונימי (280 בעולם) בתוך שעה ועשר דקות. לאחר מכן קיבלנו קרב איכותי מאוד כשקארן חצ'אנוב (17) התאושש מפיגור מערכה וניצח 7:6 (4), 4:6, 4:6 את בורנה צ'וריץ' (28).

בזוגות חצ'אנוב ורובלב ניצח 6:7 (3), 4:6 את איבן דודיג וניקולה מקטיץ'.

דויד גופן טניסאי בלגי. רויטרס
היה צריך לעבוד קשה מאוד בשביל הניצחון ביחידים. גופן/רויטרס

בלגיה - קולומביה 1:2

סטיב דארסי הוותיק והטוב (158 בעולם), שיפרוש אחרי אליפות אוסטרליה בשנה הבאה, רשם לעצמו עוד הישג בקריירה שלו כשהפך לטניסאי הראשון אי פעם שמנצח בבית הגמר החדש בגביע דייויס. הבלגי עשה את זה בתוך שעה וחמש דקות עם 3:6, 2:6 מול סנטיאגו חיראלדו (277), שבעבר היה שחקן לא רע אבל ירד מגדולתו.

לאחר מכן נערך המשחק שהיה נראה כי הוא בעל הפוטנציאל להיות החד צדדי ביותר של יום המשחקים הראשון, אבל לא כצעקתה. דויד גופן, המדורג 11 בעולם, נקלע לפיגור מערכה מול דניאל גלאן ריברוס (194), אבל הצליח להתעשת וניצח 6:3, 3:6, 3:6.

אלופי ווימבלדון ואליפות ארצות הברית הפתוחה חואן סבסטיאן קבאל ורוברט פארה הצליחו לצמק ל-2:1 כשניצחו 7:6 (5), 4:6, 6:7 (3) את יוראן פליחן וסנדר ז'יל בזוגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully