וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולין קפרניק ערך אימון מיוחד וקרא לליגה "להפסיק לברוח"

הקוורטרבק המוחה, שלא שיחק ב-NFL קרוב לשלוש שנים, התאמן לעיני שמונה קבוצות בלבד לאחר שהאירוע הוזז מהמתחם של הפאלקונס ברגע האחרון בעקבות עוד עימות בין נציגיו לראשי הליגה: "אני פה, מוכן לשחק, ללכת לכל מקום שירצה אותי"

האימון המדובר של קולין קפרניק לעיני נציגי קבוצות מה-NFL נערך אתמול (שבת) באטלנטה, אבל לא במקום בו אמור היה להתקיים, לאחר עוד בלגן של הרגע האחרון.

הליגה דחתה בימים שקדמו לאימון מספר בקשות של נציגי השחקן, כולל לערוך את האימון ביום שלישי (בו קבוצות הליגה לא מתכוננות למשחק או עושות סקאוטינג אחרי שחקני קולג'ים), לדחות אותו בשבוע ולהעביר רשימה של הנציגים שיגיעו מהקבוצות השונות.

בסופו של דבר, הייתה זו החלטת ה-NFL שלא לאפשר לתקשורת להיכנס, שגרמה לקפרניק ואנשיו להחליט ברגע האחרון שהם לא מגיעים לאימון ובמקום, להעביר אותו למתחם אחר באטלנטה, בתיכון קטן שנמצא כ-100 קילומטר ממתחם האימונים של הפאלקונס. בעקבות השינוי, רק שמונה מבין 25 הקבוצות שהיו אמורות להגיע לראות את האימון, נכחו בו בסופו של דבר, בעוד השאר ייאלצו להסתפק בווידיאו. בהודעה רשמית הצהירה הליגה כי היא "מאוכזבת מכך שקולין בחר שלא להתייצב לאימון שנקבע לו". אוהדים בעד ונגד קפרניק ניצבו מחוץ לגדר והפגינו.

האימון עצמו ערך כ-40 דקות ובסיומו הקוורטרבק, שלא שיחק ב-NFL מאז ה-1 בינואר 2017, קרא לליגה "להפסיק לברוח" והוסיף: "אני מוכן כבר שלוש שנים ומונעים ממני לשחק כבר שלוש שנים. כולנו יודעים למה אני כאן והראיתי היום מה אני מסוגל, מול כל מי שבא. אין לי מה להחביא ואנחנו מחכים ל-32 בעלי הקבוצות, 32 הקבוצות, רוג'ר גודל, שכולם יפסיקו להתחמק. תפסיקו לברוח מהאמת ותפסיקו לברוח מהציבור. אני פה, מוכן לשחק, ללכת לכל מקום שירצה אותי. הסוכן שלי ידבר עם כל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully