וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן: "ברצלונה זה לא המקום הכי קל, תסמכו עלי והכל יהיה בסדר"

הצרפתי התייחס לקשיי לההתאקלמות אבל הבהיר: "גאה בהחלטה שלי להגיע". אבידל טוען: ואלוורדה יישאר, הדלת תמיד פתוחה בפני ניימאר

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בנעל הזהב

היום (ראשון) הוא יגיע לישראל עם נבחרת ארגנטינה, ובמקביל מנהל ליאונל מסי משא ומתן על הארכת חוזהו בברצלונה. המנהל הספורטיבי של אלופת ספרד אריק אבידל אישר: "יש מגעים, אני לא יודע אם זה יקרה בקרוב - ההחלטה תלויה בשחקן. מבחינתנו, אני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר. אני אופטימי".
מוקדם יותר העונה דווח כי לפרעוש יש סעיף בחוזהו הנוכחי המאפשר לו להפוך שחקן חופשי בקיץ הבא, ועל כן מנסים הקטלאנים לסכם על תנאים חדשים. "אני מקווה שהוא יישאר איתנו עוד שנים רבות ומעריך שכך יהיה", אמר הצרפתי, "ליאו תמיד אומר שברצלונה קודמת לכל עבורו. הוא הגדול מכולם".

שחקן נוסף שעשוי לקבל בקרוב חוזה חדש הוא ילד הפלא שפרץ לקבוצה הבוגרת בסערה, אנסו פאטי. "אנחנו מדברים גם איתו", אמר אבידל. "הוא שחקן צעיר שאנחנו מנסים להגן עליו, נדבר עם משפחתו ועם נציגיו ולאחר מכן הוא ימשיך בתהליך שלו וימשיך לצבור דקות משחק".

אחד הדברים המעניינים ביותר שאמר אבידל ל"ספורט" הקטלאני עסק באותה הדחה בלתי נשכחת מליגת האלופות, אחרי הפסד 4:3 בסיכום המשחקים. בעוד כולם מדברים וימשיכו לדבר על ה-0:4 המדהים של ליברפול באנפילד, הצרפתי טוען כי דווקא המשחק הראשון הוא זה שהכריע את ההתמודדות. הקטלאנים אמנם ניצחו 0:3, אולם לפי אבידל התוצאה היתה צריכה להיות גבוהה יותר.

"כל אוהדי ברצלונה זוכרים את התוצאה הסופית, אבל המשחק הראשון היה תמרור אזהרה למה שעלול לקרות", הסביר. "זה היה יותר עניין של גישה. החמצנו שער, ואם היינו מבקיעים אותו - אף אחד לא היה זוכר את ליברפול. השער הזה שינה את כל העונה. האחריות היא גם על השחקני וגם על המאמן. זו תאונה, בכדורגל קורים דברים שאי אפשר להסביר, אפילו לא השחקנים ששיחקו בו".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
אין סיבה לדאגה. מסי/רויטרס

ומאלה שיחתמו על חוזה חדש, לזה שעשוי לחזור. בקיץ כמעט הצליחה ברצלונה להשיב לשורותיה את ניימאר, ואבידל מעריך שלא מן הנמנע כי מה שנפל לפני מספר חודשים ייצא לפועל בעתיד. "שחקן-על שכבר יש לו את הפילוסופיה של ברצלונה תמיד יהיה אופציה עבורנו", אמר. "מבחינה ספורטיבית אנחנו יכולים לקבל החלטות, אבל במישור הכלכלי לא תמיד אפשר לעשות הכל. כמובן שזו יכולה להיות אופציה".

על השינוי בין הסגל הנוכחי לזה של העונה שעברה אמר אבידל: "הסגל שלנו העונה טוב יותר. כשאתה מוסיף שחקנים אתה לא מוסיף רק כישרון, אלא גם אופי. אם חדר ההלבשה מאוחד, הרי שכבר ניצחנו. לכל ההחתמות שעשינו ולילדים שעלו מהאקדמיה יש את האישיות לעזור לנו על המגרש ומחוצה לו". אשר לשמועות על שינוי מאחורי הקווים, הצרפתי הבהיר: "ארנסטו ואלוורדה יאמן אותנו בעונה הבאה, יש לו חוזה. קומאן? כולם יודעים מה אנחנו חושבים עליו, אנחנו תמיד מנסים להיות מוכנים לכל מה שיקרה".

ניימאר שחקן ברצלונה. AP
אולי זה עוד יקרה. ניימאר במדי ברצלונה/AP

גם אנטואן גריזמן דיבר היום, כשהעניק ראיון ל"טלפוט" הצרפתי ובו דיבר על פתיחת העונה הקשה שלו בקבוצתו החדשה. "ברצלונה זה לא המקום הכי קל", הודה. "יש פה שיטה חדשה ותפקיד חדש, אבל הגעתי לכאן כדי לעבוד. אני גאה בהחלטה שלקחתי ויודע שהעבודה לבסוף תעשה את שלה. תסמכו עלי והכל יהיה בסדר. המטרה שלי היא להיות שחקן חשוב במועדון, לקבל יותר דקות, לכבוש יותר שערים ולעזור לקבוצה בליגה ובליגת האלופות".

כל מה שרציתם לדעת לקראת פלייאוף היורו בפודקאסט "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully