וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "הכדורסל שלנו הופך את המשחקים לקלים"

16.11.2019 / 23:09

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשחקניו אחרי ה-57:94 באשדוד: "מרוצה מהמחויבות והריכוז". בריאנט: "אנחנו בתקופה מצוינת, לא יודע אם בשיא"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: החוזים הגדולים ביורוליג העונה

על אף עומס המשחקים בו היא נמצאת, מכבי תל אביב נראתה רעננה מתמיד הערב (שבת), כשמחצה את מכבי אשדוד 57:94 בלי להתקשות לרגע, במשחק שהתפתח לגארבג' טיים פחות או יותר מאמצע הרבע הראשון ועד השריקה לסיום. ביום שלישי תפגוש האלופה הישראלית את מילאנו, בתקווה להמשיך במומנטום המצוין.

"אני חושב שהופענו טוב מאוד יחסית לזמן הזה, אני מרוצה מהמחויבות של השחקנים ומהריכוז שלהם", סיכם יאניס ספרופולוס. "זה היה חשוב מאוד איך שפתחנו את המשחק והרבע הראשון היה מצוין, גם התקפית וגם הגנתית, ובחמש הדקות הראשונות של הרבע השני ספגנו רק נקודה אחת - זה מתאים לאיך שאנחנו רוצים לשחק. היה לנו משחק טוב מאוד כקבוצה, אני מרוצה מאיך שהשחקנים באו לשחק. אין משחקים קלים כי כל הקבוצות מאוד קשות ותחרותיות, הליגה הישראלית לא קלה, אבל הכדורסל הטוב שלנו זו הדרך להפוך את את המשחקים קלים. אולי הם נגמרים בהפרש גדול, אבל אנחנו הופכים אותם לקלים".

אלייז'ה בריאנט, מהבולטים בשורות הצהובים, הוסיף: "הדבר הכי חשוב אצלנו זה שאנחנו מרוכזים בכל משחק, בכל מהלך, רואים את התוצאות ואנחנו ממשיכים לנצח. אנחנו משחקים טוב, אבל יש עדיין מקום לשיפור, אני לא יודע אם אנחנו בשיא, אבל אנחנו נמצאים בתקופה מצוינת".

שחקני מכבי תל אביב, עומרי כספי, יאניס ספרופולוס. לירון מולדובן
כרגע הכל הולך, גם ללא כספי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully