וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש ברדיך פרש רשמית: "מקווה למצוא משהו שיגרום לי לאושר"

הצ'כי, שדורג בשיאו במקום הרביעי בעולם והגיע לגמר ווימבלדון ב-2010, תלה את המחבט. קביטובה: "היית שחקן מדהים והשראה"

תומאש ברדיך טניסאי צ'כי. AP
סופה של קריירה מפוארת. ברדיך/AP

תומאש ברדיך הודיע היום (שבת) רשמית על פרישה מטניס. הצ'כי בן ה-34 נכנע לפציעה חוזרת ונשנית בגבו וזכה היום לטקס מיוחד יחד עם פורשים אחרים באולם O2 בלונדון אחרי חצי גמר טורניר גמר הסבב בין רוג'ר פדרר לסטפנוס ציציפאס.

ברדיך אמר למיקרופון: "יש הרבה דברים בחיים שאפשר לקנות, אבל בשבילנו כטניסאים יש רק רגע אחד שאי אפשר לקנות וזה הרגע בו נגמר המשחק באולם כזה גדול וניצחת. זה הרגע המיוחד בשבילנו, אני צריך להתקדם בחיים ומקווה שאמצא משהו שיגרום לי לאושר". לגבי התכניות שלו לעתיד אמר הצ'כי: "זה שאין לי תכנית זו התכנית. אני חושב שזה מגיע לי".

ברדיך (1.96 מטר) זכה במהלך הקריירה שלו ב-13 תארי ATP ודורג בשיאו במקום הרביעי בעולם. הוא הגיע לגמר ווימבלדון ב-2010 והפסיד שם לרפאל נדאל. בנוסף הוא הגיע פעמיים לחצי הגמר באליפות אוסטרליה (2014 ו-2015), לחצי גמר ברולאן גארוס (2010) ולחצי הגמר באליפות ארצות הברית הפתוחה (2012). ברדיך גם הוביל את נבחרת צ'כיה לשתי זכיות בגביע דייויס (2012 ו-2013).

פטרה קביטובה העלתה תמונה משותפת של השניים בטוויטר וכתבה: "אני זוכרת את הפעם הראשונה שהגעתי לפרוסטיוב, ראיתי כמה קשה עבדת וזה נתן לי מוטיבציה. התפתחת לשחקן מדהים והשראה. אני גאה מאוד שזכיתי לשחק לצידך בגביע הופמן ולהכיר אותך כבנאדם. תודה שותף".

תומאש ברדיך טניסאי צ'כי. AP
תומאש ברדיך ודויד פרר בזמן הטקס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully