וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בקפריסין: "הגיע הזמן לקבל החלטה על עתידו של רן בן שמעון"

הנבחרת מהאי השכן קופחה ע"י צוות השיפוט והפסידה לסקוטלנד בבית: "ירדנו למקום הרביעי, שוב לא הצלחנו לעשות צעד קדימה"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

עתידו של רן בן שמעון בנבחרת קפריסין יוכרע בקרוב, אחרי שהערב (שבת) הקמפיין הוכתר ככישלון. קפריסין הפסידה לסקוטלנד 2:1 בבית וירדה למקום הרביעי, כשרק נס יחזיר אותה למקום השלישי (ניצחון חוץ על בלגיה והפסד של סקוטלנד לקזחסטן במחזור הנעילה).

בקפריסין מאוד התאכזבו והזכירו שבקונסטלציה מסוימת, הם עשויים למצוא את עצמם במקום החמישי בסוף הקמפיין. בתקשורת המקומית נכתב: "הנבחרת שוב לא הצליחה לעשות צעד קדימה ועכשיו הגיע הזמן לקבל החלטה על עתידו של רן בן שמעון".

החבורה של בן שמעון ניצחה פעמיים את סן מרינו ופעם אחת את קזחסטן, אבל לא לא הצליחה לצבור אפילו נקודה מול היריבות שדורגו מעליה. היום קפריסין דווקא שיחקה היטב וגם קופחה כששער חוקי שלה לא אושר ובן שמעון אמר: "רק נבחרת ניסתה לשחק כדורגל היום. אני אף פעם לא מדבר על שופטים, אבל היום ההופעה של צוות השיפוט לא הייתה טובה".

בן שמעון מונה למאמן נבחרת קפריסין ב-2017 ופתח את הקדנציה שלו עם ניצחון מצוין 2:3 על בוסניה, אלא שלאחר מכן הגיעה שורה של הפסדים. ב-22 המשחקים שלו כמאמן נבחרת קפריסין, היא רשמה 5 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-13 הפסדים.

אחרי הקמפיין המאכזב של קפריסין בליגת האומות לפני שנה, דווחו בתקשורת הקפריסאית שבכירים בהתאחדות דוחפים לפרידה מבן שמעון, אבל המאמן הישראלי נשאר בסופו של דבר. ביום שלישי הנבחרת מהאי השכן תתארח אצל בלגיה ולאחר מכן כנראה תתקבל החלטה. אף אחד בקפריסין לא יופתע אם בן שמעון יסיים את תפקידו.

מאמן נבחרת קפריסין, רן בן שמעון. GettyImages
10 נקודות, כולן מול סן מרינו וקזחסטן. בן שמעון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully