וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: דומיניק תים יפגוש את סטפנוס ציציפאס בגמר

יהיה אלוף חדש בלונדון: האוסטרי ניצח 5:7, 3:6 את סשה זברב ויפגוש בגמר את היווני, שגבר 3:6, 4:6 על רוג'ר פדרר

סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני. רויטרס
הופעת בכורה די מוצלחת בטורניר. ציציפאס/רויטרס

חצי גמר טורניר גמר הסבב נערך היום (שבת) כשבמשחק הראשון קיבלנו הפתעה: סטפנוס ציציפאס ניצח 3:6, 4:6 את רוג'ר פדרר והדיח אותו. בגמר ישחק היווני נגד דומיניק תים, שגבר 5:7, 3:6 על סשה זברב.

סטפנוס ציציפאס (6) - רוג'ר פדרר (3) 3:6, 4:6

השוויצרי מסיים את שנת 2019 עם אכזבה אחרי שהצליח לעלות לחצי הגמר בזכות ניצחון מרשים מאוד מול נובאק דג'וקוביץ'. מנגד, סטפנוס ציציפאס עם הישג נהדר בהופעה הראשונה שלו אי פעם בטורניר והוא ייאבק על התואר היוקרתי בראשון. פדרר לא הצליח לנצל שתי נקודות שבירה במשחקון האחרון ובסך הכול שבר רק פעם אחת ב-12 נקודות שבירה ושילם על זה ביוקר בסופו של דבר.

ציציפאס שבר את פדרר כבר בתחילת המשחק ועלה ל-0:3. ב-2:4 לזכות היווני היו לפדרר שלוש נקודות שבירה ב-40:0, אבל הוא לא ניצל אותן וציציפאס הגיש למערכה בסופו של דבר ביתרון 3:5. שם פדרר הצליח להציל שש פעמים נקודת מערכה, אבל לא ניצל שתי נקודות שבירה והמערכה הראשונה היא של ציציפאס. במערכה השנייה ציציפאס שוב שבר מוקדם ועלה ל-1:2, אבל פדרר שבר לראשונה ואיזן ל-2:2 רק בשביל להישבר מיידית בתום משחקון ארוך. ציציפאס שמר על ההגשות עד לסוף ועלה לגמר. ציציפאס הוא הטניסאי הצעיר ביותר שעולה לגמר בטורניר הזה מאז חואן מרטין דל פוטרו ב-2009. אגב, בין שני הטניסאים יש פער גילאים של 17 שנה, הפער הגדול ביותר שהיה אי פעם בין שני שחקנים בטורניר גמר הסבב.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
תים מתקשה להאמין אחרי ההישג הגדול/רויטרס

דומיניק תים (5) - סשה זברב (7) 5:7, 3:6

האוסטרי הצליח להפוך לראשון מהמדינה שלו שעולה לגמר טורניר גמר הסבב עם ניצחון משכנע מאוד. תים שיפר את מאזנו ל-2:6 מול האלוף מהשנה שעברה, סשה זברב, ויסיים את השנה הנוכחית במקום הרביעי בעולם בלי קשר לתוצאה שישיג בגמר. תים הציל ארבע נקודות שבירה במהלך המשחק ויגיע לגמר כשהוא מחזיק במאזן 2:4 מול ציציפאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully