וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דריל מונרו עשוי להעדר חודשיים

16.11.2019 / 17:26

שחקן הפנים האמריקאי (33, 2.02) שהוביל את הכתומים לאליפות ולגמר פיינל פור סובל מפציעה בשריר הירך האחורי, ואם יתברר כי מדובר בקרע ייעדר זמן ממושך. בקבוצה כבר החלו לחפש לו מחליף זמני

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי ראשון לציון עלולה להסתדר בתקופה הקרובה ללא שחקן הפנים האמריקאי דריל מונרו, וכבר החלה לחפש לו מחליף זמני. מונרו נפגע השבוע בשריר הירך האחורי, ובקבוצה חוששים כי סובל מקרע שישבית אותו לתקופה של עד חודשיים. מחר (ראשון) הוא יעבור בדיקת אולטראסאונד, כשאם יימצא שהוא סובל ממתיחה בלבד, הוא ייעדר תקופה של מספר שבועות בלבד.

מונרו (33, 2.02) הגיע לראשונה לראשון לציון בקיץ 2015, כשהוא מוביל את הקבוצה לזכייה באליפות, תוך כדי זכייה בתואר ה-MVP של העונה בליגה. אחרי מספר עונות בטורקיה חזר במהלך העונה שעברה לכתומים, ועזר לקבוצה להגיע לגמר הפיינל פור. את העונה הנוכחית הוא פתח פחות טוב ובחמישה משחקי ליגה רשם 9.2 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק. בשישה משחקים ביורוקאפ רשם מונרו 10.3 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק.

הקבוצה של גיא גודס, שאיבדה סיכוי ריאלי לעבור לסיבוב הבא ביורוקאפ, לא תשחק השבוע בליגה, לאחר שמשחקה נגד הפועל ירושלים נדחה לסוף דצמבר. הכתומים ישחקו באמצע השבוע נגד מונאקו בחוץ ביורוקאפ, ובסוף השבוע יתארחו אצל בני הרצליה מהליגה הלאומית במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
מכה לא פשוטה לראשון לציון. דריל מונרו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully