וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אם המאמן ירצה, אני יכול לשחק ביום שני"

כוכב ארגנטינה, ששיחק 90 דקות מול ברזיל, העמיד את עצמו לרשות סקאלוני במשחק מול אורוגוואי בארץ: "אני עייף, אבל אין לי בעיה פיזית"

AP

בנבחרת ארגנטינה חיכו הרבה זמן לחזרתו של ליאונל מסי. הכוכב הגדול שסיים את ההשעיה שלו, חזר בדיוק בזמן למשחק של האלביסלסטה מול ברזיל וגם כבש את שער הניצחון ב-0:1 הקטן אבל מתוק בסעודיה. כעת, פניו של מסי לישראל, שם הוא יפגוש עם נבחרתו ביום שני את אורוגוואי של סוארס למשחק ידידות.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים עם ליאונל מסי. AP
אין לו בעיה לשחק גם מול ישראל. מסי חוגג אמש/AP

בישראל נרגשים לקראת בואו של הכוכב אבל מסי, ששיחק 90 דקות מול ברזיל, יגיע לארץ די עייף ולא בטוח שישחק את כל המשחק מול אורוגוואי. בכל מקרה הכוכב העמיד את עצמו לרשות סקאלוני ואמר אמש: "אם המאמן רוצה, אני יכול לשחק ביום שני".

על המשחק מול ברזיל: "היריבות קיימת ואי אפשר להתכחש לה. חשוב שניצחנו, בגלל שאנחנו בתהליך עם הנבחרת ורוצים להשתפר כל הזמן. היינו צריכים להעלות את הרמה. סיימתי את המשחק עייף מאוד, אבל אין לי בעיה פיזית".

כזכור, בימים האחרונים הביעו בישראל חשש שמא המשחק יבוטל בשל המצב הביטחוני והמתיחות בדרום, אולם כעת, לאחר שהושגה רגיעה, עושה רושם שהמשחק יתקיים כסדרו, כאשר ליאו מסי וחבריו ימריאו ארצה ביום ראשון.

אגב, מסתבר שבמהלך המשחק היה עימות מילולי מתמשך בין מסי לטיטה, מאמן נבחרת ברזיל שאמר: "התלוננתי בגלל שהוא (מסי) היה צריך לקבל כרטיס צהוב והוא אמר לי לסתום את הפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully