וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התקרית האלימה: מיילס גארט הושעה מה-NFL עד להודעה חדשה

כוכב קליבלנד נענש בחומרה אחרי שחבט עם קסדה בראשו החשוף של קוורטרבק פיטסבורג, מייסון רודולף. גארט הביע חרטה. שני שחקנים נוספים הושעו אף הם

ה-NFL סערה וגעשה ביממה האחרונה בעקבות התקרית הקשה שאירעה בשניות הסיום של המשחק שפתח את המחזור ה-11, בו ניצחה קליבלנד את פיטסבורג 7:21.

עם כמה שניות בלבד על השעון, הקוורטרבק של הסטילרס מייסון רודולף שחרר מסירה ותוקל על ידי כוכב הבראונס, האנד ההגנתי מיילס גארט, שהחזיק אותו קצת מעבר למקובל. רודולף לא אהב זאת ודחף את גארט, שבתגובה תלש את הקסדה מראשו של יריבו ואז חבט לו בראש איתה. זה הוביל מספר שחקנים של פיטסבורג להסתער על גארט והיום (שישי), הגיע תור העונשים הקשים.

גארט, די כצפוי יש לומר, הורחק עד להודעה חדשה ולכל הפחות עד לסיום העונה הנוכחית, כולל הפלייאוף. הוא יצטרך להיפגש עם הליגה לפני העונה הבאה אם ירצה שההשעייה תסתיים והוא יורשה לחזור.

"עשיתי טעות איומה", הוא הודעה, בהצהרה רשמית. "איבדתי שליטה ועשיתי משהו אנוכי ולא מקובל. אני יודע שכולנו אחראים למעשים שלנו ואוכל להוכיח את האופי האמיתי שלי עם מעשים עתידיים בלבד. אני רוצה להתנצל בפני מייסון רודולף, חבריי לקבוצה, כל הארגון, האוהדים שלנו והליגה. אני יודע שאני צריך לקחת אחריות על מה שקרה וללמוד מהטעות שלי ואני מתכוון לעשות זאת".

מיד לאחר המשחק העביר הקוורטרבק של הבראונס, בייקר מייפילד, ביקורת נוקבת על גארט וגם הבעלים של הקבוצה יצאו בהודעה המגנה את המעשה שלו, בעוד עורך דינו של רודולף הבהיר כי הם שוקלים את כל האפשרויות, כולל הגשת תלונה פלילית על תקיפה. ההשעייה של גארט, שישה משחקים לכל הפחות, היא הארוכה אי פעם על תקרית שאירעה בתוך תחומי המגרש במהלך משחק. "הוא השתמש בקסדה בתור נשק", נכתב בין היתר בהסבר של הליגה לעונש הכבד.

קליבלנד איבדה למשחק אחד גם את התאקל ההגנתי לארי אוגונג'ובי, שהיה מעורב במהומה ודחף את רודולף אל הקרקע. מנגד, מרקיס פונסי, שזינק להגן על הקוורטרבק שלו ושלח אגרופים ובעיטות לעבר ראשו של גארט, הורחק משלושה משחקים. שתי הקבוצות גם נקנסו ב-250 אלף דולר כל אחת והליגה הודיעה שהיא תמשיך לבחון את המקרה ושייתכנו עונשים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully