וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: רפאל נדאל ניצח במותחן, אך לא עלה לחצי הגמר

השור ממאיורקה חזר מפיגור מערכה עם טניס נהדר וניצח 7:6 (4), 4:6, 5:7 את ציציפאס, אבל בשל הניצחון של זברב 4:6, 6:7 (4) על מדבדב, דווקא היווני יפגוש את פדרר בשלב הבא. הגרמני יתעמת עם תים

מתוך יוטיוב

בווידאו: ביאנקה אנדרסקו שבה לעיר הולדתה אחרי הזכייה באליפות ארה"ב

טורניר גמר הסבב נמשך הערב (שישי) בלונדון, כשבמשחק הראשון נאבקו רפאל נדאל וסטפנוס ציציפאס עד השנייה האחרונה, לפני שהשור ממאיורקה ניצח 7:6 (4), 4:6, 5:7. לצערו, זה לא הספיק לו לחצי הגמר, שכן במשחק השני גבר סשה זברב 4:6, 6:7 (4) על דניל מדבדב וקטף הוא את הכרטיס לארבעת האחרונים.

seperator

רפאל נדאל (1) - סטפנוס ציציפאס (6) 7:6 (4), 4:6, 5:7

וואו, איזה משחק. ההתמודדות המופלאה הזו היתה צמודה כמעט לכל אורכה, כשהשור ממאיורקה עלה היטב לרשת אבל ביצע ארבע שגיאות בלתי מחויבות בשובר השוויון של המערכה הראשונה. בשנייה הצליח להתאושש והציג את הטניס הטוב ביותר שלו בטורניר עד כה, וגם במהלכה לא אפשר ליווני ולו אפשרות שבירה אחת. במשחקון הרביעי של המערכה השלישית, ביתרון 1:2, השיג נדאל שתיים משלו, אך לא הצליח לנצל אותן. גם במצב של 3:3 איבד אפשרות שבירה ואז, ב-5:5, זה סוף סוף קרה: אחרי נקודה יוצאת מהכלל נדאל שבר, שמר על ההגשות שלו וסגר ניצחון מורט עצבים, אחרי שעתיים ו-51 דקות של משחק.

על אף ההפסד, ציציפאס העפיל לשלב הבא ויפגוש בחצי הגמר את רוג'ר פדרר.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
איזו דרמה. נדאל/רויטרס

סשה זברב (7) - דניל מדבדב 4:6, 6:7 (4) (4)

הגרמני הצעיר עשה צעד נוסף אל עבר הגנה על התואר, ויפגוש בחצי הגמר את דומיניק תים. "אני משחק הטניס הטוב ביותר שלי באולם ה-O2", אמר בסיום, לאחר ששיפר את מאזנו מול הרוסי ל-1:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully