וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "רוג'ר פדרר מודל לחיקוי עבור מיליונים, גם עבורי"

הסרבי שמר על ג'נטלמניות אחרי שהפסיד לשוויצרי לראשונה מאז 2015 ואיבד את המקום הראשון בדירוג העולמי. פדרר מאושר: "ערב קסום"

מתוך טוויטר

אחרי חמישה הפסדים רצופים ליריבו ההיסטורי, כשהזיכרון משברון הלב בגמר ווימבלדון עדיין טרי, רוג'ר פדרר סוף סוף עשה זאת מול נובאק דג'וקוביץ' - וניצח אותו אמש (חמישי) 4:6, 3:6 בטורניר גמר הסבב. לניצחון של פדרר היתה משמעות כפולה ומכופלת: לא רק שהוא עצמו הבטיח מקום בחצי הגמר בלונדון, לא רק שהדיח את נולה, אלא הוא גם קבע שרפאל נדאל יהיה זה שיסיים את השנה כמדורג 1 בעולם.

"זה היה יום יפה עבור הענף", אמר פדרר, שלא ניצח את דג'וקוביץ' מאז 2015, כשהוא מתכוון בעיקר לאווירה החמה באצטדיון ה-O2 בלונדון, שהתמלא ב-17 אלף צופים. "היה אירוע נהדר של טניס, לא רק בגלל שניצחתי את נובאק, אלא גם בגלל שהמשחק הזה הכריע במידה מסוימת את המאבק על המקום הראשון בדירוג. זו היתה תוספת נחמדה".

פדרר התעקש שלא ראה במשחק אמש הזדמנות לנקמה על ההפסד בגמר ווימבלדון, שייזכר כאחד ההפסדים הכואבים בקריירה שלו. "גם בגמר ההוא המשחק הוכרע על נקודה לפה או לשם. זה היה משחק צמוד, ועשיתי בו קצת יותר טעויות. אין הרבה מה לעשות נגד זה, רק לעשות עוד יותר מאמץ לקראת המפגש הבא ולקוות שהפעם המזל יהיה בצד שלך", הסביר. "נשארתי רגוע, שיחקתי נהדר ואין מאושר ממני כרגע. אני מרוצה מהטניס שהראיתי, מהמנטליות שהפגנתי, מתוכנית המשחק שהוצאתי לפועל בשלמות, מהכל. זה היה ערב קסום מבחינתי".

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. AP
תוכנית המשחק יצאה לפועל בצורה מושלמת. פדרר חוגג/AP

מנגד, נולה השתדל להסתיר את האכזבה מההפסד ובסיום הרבה לשבח את פדרר. "הפסד כזה רק מוסיף לי מוטיבציה. למען האמת, זה מה שרוג'ר עושה כבר שנים - הוא רק נותן לי עוד ועוד כוח רצון. הוא מוכיח לי שהכל אפשרי, בכל גיל. אני לי הערכה עצומה אליו. הוא מודל לחיקוי עבור מיליונים, וגם עבורי".

דג'וקוביץ' הוסיף ש"מה שפדרר השיג לאורך הקריירה ומה שהוא עדיין מראה על המגרש, זה פנומנלי. לכן הוא מודל לחיקוי בשבילי, למרות שאני אחד היריבים הגדולים שלו. אני מסתכל על הקיירה שלי ועל מה שהשיג, וזה פשוט נותן השראה".

כמו כן, נולה ביקר את עצמו ואמר: "לא עשיתי הרבה דברים בצורה נכונה הערב, אם להיות כן. הוא היה טוב ממני בכל אספקט והיה ראוי לחלוטין לניצחון. הוא הגיש נהדר, זז נהדר, נתן חבטות החזרה נהדרות. הוא עשה הכל נכון, ואני שיחקתי באופן נייטרלי מדי. היה לי משחק די רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully