וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק טראוט וקודי בלינג'ר זכו בתואר ה-MVP של ה-MLB

התואר האישי היוקרתי ביותר של עונת 2019 נשאר בלוס אנג'לס. כוכב האיינג'לס הפך ל-11 אי פעם עם שלוש זכיות, זה של הדודג'רס הקדים את הזוכה הקודם, כריסטיאן יליץ'

עונת 2019 ב-MLB הגיע הלילה (בין חמישי לשישי) רשמית לסיומה כאשר שני הזוכים בתואר ה-MVP הוכרזו ושניהם מגיעים מעיר המלאכים.

קודי בלינג'ר מלוס אנג'לס דודג'רס זכה בתואר השחקן המצטיין של הנשיונאל ליג, בעוד מייק טראוט מלוס אנג'לס איינג'לס הוא השחקן המצטיין של האמריקן ליג.

עבור בלינג'ר מדובר בזכייה ראשונה בתואר האישי היוקרתי מכולם והוא הקדים את ה-MVP של העונה שעברה, כריסטיאן יליץ' ממילווקי, שסיים במקום השני. האלוף הטרי אנתוני רנדון מוושינגטון הגיע למקום השלישי. בלינג'ר קיבל 19 קולות למקום הראשון ו-10 נוספים לשני, בעוד לזכותו של יליץ' נרשמו 10 ו-18 בהתאמה. כוכב הדודג'רס רשם 47 הומראנים והוא הדודג'ר הראשון שזוכה מאז קלייטון קרשאו ב-2014 ושחקן השדה הראשון של המועדון שמקבל את התואר מאז קירק גיבסון ב-1988. בסך הכל, מדובר בזכייה 14 בתולדות המועדון (ברוקלין ולוס אנג'לס), שווה לכמות של ניו יורק/סן פרנסיסקו ג'איינטס במקום השלישי בכל הזמנים.

עבור טראוט מדובר ב-MVP שלישי בקריירה וראשון מזה שלוש שנים. למרות שאינו זוכה ליותר מדי עזרה באיינג'לס ושוב פספס את הפלייאוף, האאוטפילדר, שנחשב בעיני רבים לשחקן הטוב בכל הזמנים, סיפק גם בעונתו המלאה השמינית בקריירה מספרים אדירים, כולל שיא קריירה של 45 הומראנים. מתוך שמונה העונות הללו, רק באחת הוא לא נבחר ראשון או שני במרוץ ל-MVP (סיים רביעי). הוא השחקן העשירי עם שלושה תארי MVP בקריירה, כאשר היחיד שמקדים את כל החבורה הזו (הכוללת בין היתר את יוגי ברה, ג'ו דימאג'יו, מיקי מנטל, אלברט פוחולס ואלכס רודריגס) הוא בארי בונדס, שזכה שבע פעמים. טראוט קיבל 17 בחירות למקום הראשון והקדים במעט את אלכס ברגמן, שקיבל 13. הם היו שני הראשונים אצל כל אחד מ-3 הבוחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully