וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אנחנו במומנטום טוב, אבל צריכים להישאר צנועים"

15.11.2019 / 0:46

מאמן מכבי תל אביב היה כמובן מבסוט אחרי ה-83:113 מול באסקוניה: "הסוד שלנו? הביטחון". וולטרס: "עדיין מוקדם ויש לנו הרבה עבודה"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב/דני מרון

שבע שנים לא ניצחה מכבי תל אביב את באסקוניה על אדמת ספרד, אך הערב (חמישי) היא עשתה זאת בענק עם 83:113 מוחץ. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל האלופה הישראלית, ששברה את שיא השלשות שלה למשחק אחד כשקלעה 17 פעמים מחוץ לקשת באחוזים נהדרים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "הכול התחיל מההגנה הטובה שלנו, שגרמה לחוסר סדר אצל היריבה שלנו. באסקוניה היא קבוצה שאוהבת להיכנס לקצב באולם שלה ואם אתה נותן לה את זה, היא יכולה לקלוע נקודות קלות ונקודות במעבר. אני חושב ששלטנו בקצב המשחק דרך ההגנה שלנו, אבל גם היה לנו יום נהדר מבחינה התקפית וקלענו המון מבחוץ. אנחנו במומנטום טוב וצריכים לשמור עליו ולהישאר צנועים להמשך. הסוד שלנו הוא הביטחון. אם יש לך ביטחון ואם אתה משחק טוב בהגנה, אז אתה נכנס לקצב גם בהתקפה".

נייט וולטרס: "התחלנו את המשחק טוב במחצית הראשונה. ידענו שהם יעלו אגרסיביים יותר במחצית השנייה והצלחנו לשחק טוב בחמש הדקות הראשונות כדי לגמור את המשחק שם. ברור שזה עוזר כשאנחנו קולעים באחוזים כל כך גבוהים, זה תמיד הופך את המשחקים לקלים יותר. מבחינה הגנתית היינו די טובים במשחק. זה ניצחון טוב, יש לנו רצף של משחקים קשים עכשיו, אז טוב מאוד להשיג ניצחון כזה. כל משחק הוא קשה, במיוחד בחוץ, וכדי להשיג ניצחון חוץ ביורוליג, אתה צריך לשחק טוב והצלחנו לעשות את זה הערב. אנחנו יודעים שעדיין מוקדם ויש לנו הרבה על מה לעבוד".

שחקן מכבי תל אביב נייט וולטרס מול שחקן באסקוניה לוקה וילדוסה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"טוב שהתחלנו עם ניצחון כזה את רצף המשחקים הקשה". וולטרס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully