וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאן לפני המפגש עם ארגנטינה: "רונאלדיניו הגדול מכולם, לא מסי"

שחקן נבחרת ברזיל ינסה לעצור את הפרעוש ("אסור לתת לו לחשוב"), דיבאלה ככל הנראה יפתח במשחק ההכנה בערב הסעודית (שישי, 19:00, ספורט4)

AP

בווידאו: אימון נבחרת ארגנטינה במאיורקה

לפני שתגיע (ככל הנראה) ארצה למשחק מול נבחרת אורוגוואי, תערוך מחר (שישי, 19:00, ספורט4) נבחרת ארגנטינה משחק הכנה לוהט הרבה יותר, כשתפגוש בערב הסעודית את היריבה המושבעת ברזיל. מדובר בשחזור של חצי גמר הקופה אמריקה האחרון, אז ניצחו הסלסאו 0:2, אולם בארבעת משחקי ההכנה האחרונים שלה שלה לא ניצחה ברזיל ולו פעם אחת, אף שהיתה פייבוריטית בכולם (קולומביה, פרו, סנגל וניגריה). בשמונת המפגשים האחרונים בין הנבחרות בכל המסגרות, לעומת זאת, ניצחו האלביסלסטה פעם אחת בלבד.

הסיפור הגדול בארגנטינה הוא כמובן חזרתו של ליאונל מסי לסגל לאחר שלושה חודשי השעיה - זכר לביקורת החריפה שהביע כנגד התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית. הפרעוש אמור לפתוח בהרכב לצד פאולו דיבאלה וסרחיו אגוארו, בעוד לאוטרו מרטינס ככל הנראה יתחיל על הספסל. מנגד, טיטה יחסר את ניימאר, אדרסון ודויד נרס הפצועים, רודריגו הצעיר יקווה לרשום הופעת בכורה.

שחקני נבחרת ארגנטינה באימון. AP
יהיה מעניין, זה בטוח/AP

"ברזיל נגד ארגנטינה זה קלאסיקו הכדורגל הגדול מכולם", אמר גבריאל ז'סוס, שיפתח בשלישייה הקדמית לצד וויליאן ורוברטו פירמינו. "אני מקווה שתהיה הצגה טוב ושננצח".

וויליאן נשאל כיצד ניתן לעצור את מסי והשיב: "נצטרך לצמצם את השטחים שלו. אי אפשר לשמור עליו אישית, אז כולנו נצטרך לעבוד יחד כדי לסגור אותו. מעל הכל, אסור לתת לו זמן לחשוב". עם זאת, שחקן צ'לסי הוסיף וטען כי הפרעוש הוא לא השחקן הטוב בכל הזמנים: "רונאלדיניו היה הגדול מכולם, יותר טוב ממסי, יותר טוב מכריסטיאנו. הם כובשים שערים, אבל מה שרונאלדיניו עשה היה מדהים. הוא פרש מוקדם מדי".

שחקן נבחרת ברזיל וויליאן עם שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
הפרעוש ינסה להגיב על כר הדשא. וויליאן ומסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully