וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: רוג'ר פדרר ניצח את נובאק דג'וקוביץ', שהודח

השוויצרי סיפק הצגה עם 4:6, 3:6 ויפגוש בחצי הגמר את נדאל או ציציפאס. הסרבי איבד סיכוי לסיים את השנה ראשון. ברטיני ניצח את תים

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
גם בסוף השנה יש לו עוד כוח. פדרר/רויטרס

טורניר גמר הסבב בלונדון הגיע הערב (חמישי) לאחד מרגעי השיא שלו כשרוג'ר פדרר השיג את הכרטיס לחצי הגמר עם 4:6, 3:6 על נובאק דג'וקוביץ' שסיים את דרכו. עוד קודם לכן הצליח מתאו ברטיני, שכבר הודח, לנצח 6:7 (3), 3:6 את דומיניק תים שכבר עלה.

רוג'ר פדרר (3) - נובאק דג'וקוביץ' (2) 4:6, 3:6

עוד הופעה מופלאה של המאסטרו השוויצרי, שמוכיח פעם אחר פעם שאסור להספיד אותו - גם לא בגיל 38. פדרר גילה עליונות כמעט לכל אורך המשחק, הגיש כמעט מושלם ובשלב הבא יפגוש את רפאל נדאל או סטפנוס ציציפאס. מבחינת הסרבי, ההפסד אומר שלא יוכל לעקוף את השור ממאיורקה ולסיים את השנה בפסגת הדירוג העולמי. "נהניתי", אמר פדרר בסיום. גם כל חובבי הטניס שלא מעריצים את נובאק דג'וקוביץ', כנראה.

דומיניק תים (5) - מתאו ברטיני (8) 7:6 (3), 6:3

האוסטרי עלה עוד לפני המשחק בעוד האיטלקי איבד סיכוי לעלות לשלב הבא עוד לפני שהסרב הראשון במשחק הוגש. אולי בגלל זה ובשביל לשמור אנרגיות לחצי הגמר תים ספג את ההפסד הראשון שלו בטורניר בעוד ברטיני הפך לאיטלקי הראשון אי פעם שמנצח במשחק בטורניר גמר הסבב. ברטיני נזקק לשעה ועוד 18 דקות בלבד על מנת להשלים את הניצחון. ברטיני, שחווה שנה נהדרת כששיאה הגעה לחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, השווה את מאזן הראש בראש שלו מול האוסטרי ל-2:2 וייקח איתו הביתה המחאה על סך 406 אלף דולר (203 אלף דמי השתתפות ו-203 על ניצחון) ועוד 200 נקודות דירוג בזכות הניצחון. ברטיני עכשיו יתחיל בהכנות לגביע דייויס שייערך בשבוע הבא בספרד.

מתאו ברטיני טניסאי איטלקי. GettyImages
עם הפנים לגביע דייויס עכשיו. ברטיני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully