וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הפסקת האש: מסרים חיוביים בין ישראל לארגנטינה ואורוגוואי

אחרי הרגיעה בדרום, המשחק בין הנבחרות של מסי וסוארס צפוי להיערך כמתוכנן בשני בבלומפילד. דני בנעים: "ת"א לא פחות בטוחה מברצלונה"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

לאחר הפסקת האש שנכנסה לתוקף בשעה 05:30 הבוקר, חזרו בישראל לשגרה מלאה ומוחלטת הכוללת אירוח אירועי ספורט ותרבות בינלאומיים וביניהם משחק הכדורגל בין נבחרת פולין לנבחרת ישראל שיתקיים בשבת הקרובה במסגרת מוקדמות יורו 2020. את אישור הפסקת האש והחזרה לשגרה מלאה מאששים הודעות רשמיות של גורמי ממשל ובטחון בכירים בישראל, ובכלל זה חזרה לאירוח של אירועי תרבות וספורט בינלאומיים.

דניאל בנעים, מנכ"ל ובעלי קבוצת קומטק, המארח הרשמי של משחק הידידות בין נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי שצפוי להתקיים בישראל ביום שני הקרוב, מעביר משעות הבוקר המוקדמות מסרים חיוביים ליושבי ראש התאחדויות הכדורגל של אורוגוואי וארגנטינה ולכלל הגורמים הרשמיים הנוגעים בדבר.

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, ליד שחקן נבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס. AP
המעריצים שלהם בישראל יכולים להיות רגועים. מסי וסוארס/AP

לדבריו, ישראל חזרה לשגרה מלאה: "תל אביב היא לא פחות בטוחה מבואנוס איירס או ברצלונה ואנו נערכים עם כל הגורמים המקצועיים הבכירים ביותר בישראל לארח את משחק הידידות ברמה הגבוהה ביותר". כזכור, מכירת הכרטיסים למשחק שצפוי להתקיים בשני הקרוב בין שתי הנבחרות הדרום אמריקאיות שברה שיאים כשבתוך שעתיים בלבד נמכרו כ-29 אלף כרטיסים.

משעות הבוקר מתקיימות שיחות בקו ישיר בין כלל הגורמים, הישראלים, האורוגוואים והארגנטינאים, המעורבים בקיום המשחק ומסרים חיוביים מועברים ומתקבלים משני הצדדים סביב החזרה לשגרה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully