וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן השתווה לג'ורדן, ווסטברוק עקץ את בברלי: "לא יודע לשמור"

כוכב יוסטון רשם משחק 70 בקריירה עם 40 נק' ו-5 אס' לפחות, שני הרכזים המשיכו את הסכסוך וגם: ההשפלה של דוק ריברס מול בנו אוסטין

וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

לילה די עמוס במשחקים נחתם הבוקר (חמישי) ב-NBA. הלייקרס הביסו כצפוי את שרידי הווריירס ובוסטון השיגה ניצחון תשיעי ברציפות. אבל ה-משחק היה ללא ספק זה שבו יוסטון ניצחה 93:102 את הקליפרס, כאשר ג'יימס הארדן מפגיז 47 נקודות על הראש של קוואי לאונרד. האיש והזקן הפך לשלישי בלבד בהיסטוריה של הליגה שמגיע ל-70 משחקי קריירה לפחות של 40 נקודות לפחות ו-5 אסיסטים במשחק (רק מייקל ג'ורדן ואוסקר רוברטסון עשו זאת לפניו).

המשחק הזה היה צמוד במשך 46 דקות, עד ששתי דקות לסיום פטריק בברלי יצא בשש עבירות וגם קיבל עבירה טכנית על הספסל. מיד לאחר מכן דוק ריברס מאמנו הורחק גם הוא בעקבות ויכוחים עם השופטים שלא אישרו לו פסק זמן וחטף שתי טכניות. הקטע המשעשע היה שאחד השחקנים שדרשו להרחיק את דוק ריברס וגם חגגו את זה היה אוסטין ריברס, בנו של המאמן שמשחק ביוסטון.

הרגע הקומי של השנה: אוסטין ריברס מבקש לתת טכנית לדוק ריברס אביו

ג'יימס הארדן יוסטון פטריק בברלי קליפרס. רויטרס
שחקן הגנה מצוין? הארדל דווקא הסתדר איתו לא רע/רויטרס

ראסל ווסטברוק, שסיים את המשחק הזה עם 17 נקודות באחוזים רעים (6 מ-20), התפנה לאחר המשחק כדי לעקוץ את בברלי, שצבר מוניטין של שחקן הגנה מצטיין. ווסטברוק, שידע לא מעט עימותים עם בברלי בעבר, אמר לאחר המשחק ש"בברלי לא שומר על אף אחד, הוא רק רץ מסביב ולא עושה כלום. זה מה שהוביל ל-47 נקודות של הארדן".

בברלי נשאל על העימות המתמשך שלו עם ווסטברוק וענה: "אל תתחילו עם זה. לא עכשיו. לא אכפת לי ממנו". על הטכנית שגרמה להרחקתו: "קיבלתי טכנית כי הסתכלי יותר מדי זמן על השופט אני מניח. כנראה שאי אפשר להסתכל על אנשים בליגה עכשיו. אני לא חושב שזה הוגן. אני חושב שלאוהדים מגיע יותר, לכולם מגיע יותר מזה".

ג'יימס הארדן יוסטון מול קוואי לאונרד. AP
השאיר את קוואי בצילו. הארדן בדרך לעוד סל/AP

ג'יימס הארדן קלע 10 מתוך 17 הנקודות שלו ברבע הרביעי אחרי שבברלי יצא מהמשחק. שלשה שלו סידרה לרוקטס יתרון שבע, ממש לפני שדוק ריברס השתולל והורחק בשתי טכניות. "כולם יודעים מה פטריק (בברלי) עושה", אמר הארדן, "הוא מצטיין בלנסות להיכנס לראש שלך ולהיות אגרסיבי, כך שלא ניסיתי להתמקד בזה. ניסיתי להוציא לפועל ולעשות את הדברים שלי. אם אתה נותן לו להיכנס לך לראש ולגוף, הוא יכול להיות מטרד רציני".

בניגוד לווסטברוק, מייק דאנטוני מאמן יוסטון היה מלא בשבחים לבברלי, שחתם ביולי על חוזה חדש של 40 מיליון דולר לשלוש עונות בקליפרס: "הוא מרוויח ביושר כל סנט שהם נותנים לו, ואני אוהב אותו. הוא משחק חזק וככה צריך".

ווסטברוק ניסה להחמיא גם הוא, אבל עקץ שוב: "הוא משחק חזק וזה טוב, אבל הוא לא לוקח החלטות טובות. לפעמים הוא עושה עבודה הגנתית טובה, אבל הערב ג'יימס חגג עליו והשיג את מה שהוא רוצה".

הטבלאות המעודכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully