וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ורלאנדר וג'ייקוב דה גרום זכו בסיי יאנג

המגיש של יוסטון נבחר לראשונה מזה שמונה שנים ואחרי שלוש סגנויות, בעוד זה של ניו יורק מטס השלים זכייה שנייה ברציפות. גייב קפלר יאמן את סן פרנסיסקו

ג'סטין ורלאנדר יוסטון אסטרוס. GettyImages
בשעה טובה. ורלאנדר/GettyImages

עונת ה-MLB מאחורינו והגיע הזמן לחלק פרסים. רגע לפני שיוכרזו שני הזוכים בתואר ה-MVP, מבין שלושת המועמדים הסופיים בכל אחת מהליגות, נחשפו הלילה (בין רביעי לחמישי) שני זוכי הסיי יאנג של עונת 2019: ג'ייקוב דה גרום מניו יורק מטס וג'סטין ורלאנדר מיוסטון, אשר עבור כל אחד מהם מדובר בזכייה שנייה בקריירה.

דה גרום, שקיבל 29 מתוך 30 הקולות למקום הראשון (האחרון הלך להיון ג'ין ריו מלוס אנג'לס דודג'רס) הוא השביעי אי פעם שרושם בנשיונאל ליג שתי זכיות רצופות בסיי יאנג. הוא פתח את העונה בצליעה, אך המשיך בכושר מסחרר למרות שהמטס אכזבו. הוא סיים עם 11 ניצחונות בלבד, אך סיפק ERA של 2.43.

ורלאנדר, שהקדים את חברו לקבוצה גריט קול (לראשונה בתולדות האמריקן ליג שני שחקנים מאותה קבוצה סיימו 1 ו-2), קיבל 17 בחירות למקום הראשון מול 13 של קול והחזיר לעצמו את התואר האישי בו זכה ב-2011 עם דטרויט, אז גם הוכתר כ-MVP. הוא סיים שלוש פעמים במקום השני מאז ורשם העונה מאזן 6:21 מרשים, הכי הרבה ניצחונות ב-AL.

בתואר רוקי העונה זכו, כצפוי, פיט אלונסו מניו יורק מטס, אחרי ששבר את שיא ההומראנים לרוקי ויורדן אלברס מיוסטון, שקיבל את מלוא 30 הקולות למקום הראשון. מאמני העונה הם מייק שילדט מסנט לואיס ורוקו באלדלי ממינסוטה.

*** גייב קפלר, שפוטר מפילדלפיה עם סיום העונה, יחליף בסן פרנסיסקו את ברוס בוצ'י, לאחר שזה פרש בתום 13 עונות ושלושה תארים. קפלר היה ב-2013 חלק מצוות האימון של נבחרת ישראל, במוקדמות אליפות העולם ב-2013.

  • עוד באותו נושא:
  • MLB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully