וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "נפל לנו השאלטר, ניסינו להניע את הרכב ולא הצלחנו"

13.11.2019 / 22:21

מאמן ראשון לציון אחרי הפספוס מול בולוניה: "פשוט נגמרנו. היו כאן דקות של כדורסל גדול". על תאודוסיץ': "הוא אחד השחקנים הכי גדולים באירופה"

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. קובי אליהו
איזה פספוס. גיא גודס/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון הייתה בדרך הבטוחה לאחד הניצחונות הגדולים בתולדותיה בגביעי אירופה, כשצעדה הערב (רביעי) ביתרון 52:69 על וירטוס בולוניה החזקה, אבל לבסוף הפסידה 85:79 ויצאה בתחושת החמצה מהאולם הביתי.

"אני מאוכזב", הודה המאמן גיא גודס. "אתה משחק טוב, באנרגיות הנכונות, ופתאום נופל השאלטר, ואתה מנסה להתניע את הרכב ולא מצליח. במשך 27 דקות נלחמנו, הובלנו בהפרש גדול, חטפנו ולחצנו על כל המגרש, אבל באיזשהו שלב נגמרנו. כמה איבודים, שתיים או שלוש זריקות של בולוניה שנכנסו, היו גם כמה שריקות לפה ולשם, ובסוף זו התוצאה.

"אפשר להתנחם בכך שהיו כאן דקות של כדורסל גדול, והשחקנים נתנו את כל כולם. אם תיתן הכל ותפסיד, זה חלק מהחיים ואני יכול לחיות עם זה. המשחקים האלה ביורוקאפ ישפרו אותנו בטווח הארוך. יש לנו זמן להתאושש עכשיו לפני שנטוס בשבוע הבא למונאקו, ונחלק שם את הדקות כי מבחינתי המשחק החשוב של החודש יהיה נגד בני הרצליה בגביע המדינה".

מילוש תאודוסיץ' שחקן וירטוס בולוניה מול פרדריק בורדיון שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
היה בלתי ניתן לעצירה ברבע הרביעי. מילוש תאודוסיץ'/קובי אליהו

גודס התייחס גם לתצוגה של מילוש תאודוסיץ', שפתח את המשחק בצורה בינונית, אבל היה אחד הפקטורים המרכזיים במהפך של בולוניה וסיים עם 18 נקודות: "מילוש הוא אחד השחקנים הגדולים באירופה, הוא כבר עבר הכל ועשה הכל. וכשמתחילים לבנות את הדרך באירופה, המטרה בסוף היא להביא גם לכאן שחקנים כאלה. אני בטוח שהיו פה אוהדים וילדים ממחלקות הנוער שראו אותו על המגרש, והוא מודל לחיקוי בשבילם".

בנוגע למצב הביטחוני אמר גודס: "הזרים והמתאזרחים שאלו קצת מה קורה, ואנשי המועדון הרגיעו אותם. לפני האימון אתמול הראינו להם איפה האזור המוגן אם וכאשר קורה משהו. לשמחתנו יש קצת רגיעה, והכי חשוב שהמשחקים יתקיימו. בסוף, הספורט מנצח הכל. הקהל הגיע למגרשים. העם שלנו, גם בעיתות מלחמה לא שובר את השגרה, וכל הכבוד לקהל שהגיע. כל הכבוד גם לבולוניה שבאו ולא פחדו".

עוד בוואלה!

אוהדי הפועל חולון ומכבי ראשון לציון כיבדו במחיאות כפיים את היריבות

לכתבה המלאה
אלכס המילטון שחקן מכבי ראשון לציון מול סטפן מרקוביץ' שחקן וירטוס בולוניה. קובי אליהו
לקח אחריות. אלכס המילטון/קובי אליהו

אלכס המילטון: "אני לוקח אחריות. שבעה איבודים זה יותר מדי לרכז, ואני צריך להשתפר. הרבה שחקנים התעייפו לקראת הסיום, אבל אין תירוצים. אנחנו מסוגלים לשחק במפעל הזה. אם אנחנו לא נאמין בעצמנו, מי יאמין בנו. גם אם אין לנו את הסגל העמוק כדי לקבל את המנוחה, כמו שלבולוניה יש, אנחנו נשארים תחרותיים".

המאמן המנצח סשה ג'ורג'ביץ': "כל ניצחון חוץ הוא חשוב כדי לבנות את האופי שלנו. שיחקנו מול קבוצה קשוחה, והיינו צריכים להיות במיטבנו כדי לנצח לבסוף. היה לנו רבע שלישי נוראי. מילוש תאודוסיץ' וסטפן מרקוביץ' איבדו כדורים, ראשון הכניסה אותנו למלכודות, והקהל היה חם. כדי לנצח בחוץ צריך לשחק חכם יותר. כשנרצה ונחליט, נהיה קבוצת הגנה טובה, אבל אנחנו עדיין רחוקים משם. אנחנו צריכים להישאר צנועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully