וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חולון ומכבי ראשון לציון כיבדו במחיאות כפיים את היריבות

13.11.2019 / 21:45

מחווה נדירה במגרשים: הקהל הישראלי הודה למנרסה ולווירטוס בולוניה על כך שהגיעו לשחק בארץ, למרות המצב הביטחוני. ג'ורג'ביץ': "מרגישים בכל מקום את האהבה לכדורסל בישראל"

אוהדי הפועל חולון מוחאים כפיים/אהרלה וייסברג

אחת התופעות הקבועות והמובנות במגרשי הכדורסל ברחבי אירופה היא שריקות הבוז שנשמעות מהיציע במהלך טקס הצגת שחקני הקבוצה האורחת. הערב (רביעי), בשני אולמות בישראל, קרה ההפך: אוהדי מכבי ראשון לציון והפועל חולון כיבדו במחיאות כפיים ממושכות את שחקני וירטוס בולוניה ומנרסה, שהגיעו לשחק בארץ על אף המצב הביטחוני.

שני הכרוזים, ניב זהבי (בראשון לציון) וגדי רבינוביץ' (בחולון), הקריאו מילות תודה בשם המועדונים. המאמן הספרדי פדרו מרטינס קיבל זר פרחים במתנה בשם הקבוצה מאוהדי חולון.

אוהדי ראשון לציון הריעו בעיקר למאמן הסרבי של האיטלקים סשה ג'ורג'ביץ', שקרא אתמול בראיון לוואלה! ספורט להמשיך את המשחקים בישראל ואמר "שמענו על המצב הביטחוני לפני שעלינו על הטיסה, אבל לא נתנו לזה להעסיק אותנו יותר מדי. אנחנו כאן בשביל הספורט. אני מצטער לראות את הסיטואציה שבה אתם חיים כרגע, ומקווה שהמצב ייפתר, אבל יודע שזה לא קל לאף אחד. הישראלים, בזכות התרבות, המסורת ודרך החיים, יודעים איך להתמודד עם הדברים האלה. אני מתפלל שהמלחמות ייגמרו במהרה, אבל אני לא מפחד ולא מוטרד".

אוהדי הפועל חולון. יוסי ציפקיס
כיבדו את הקבוצה היריבה. אוהדי הפועל חולון/יוסי ציפקיס

"אני רוצה להודות לאוהדים", אמר ג'ורג'ביץ' בסיום. "מרגישים בכל מקום את האהבה לכדורסל בישראל. אנחנו משקיעים כל כך הרבה למשחק הזה, ואני מעריך מאוד את הדרך שבה מקבלים את ההשקעה הזו בחזרה. מה שקרה בישראל ביומיים האחרונים אינו קל, וטוב שיש גם קרבות טובים וחיוביים יותר בספורט".

פרנק גיינס, שחקנה של בולוניה, הוסיף: "היינו קצת מתוחים כשהגענו לכאן, וקיבלתי הודעות מודאגות. באופן אישי חשבתי שלא יהיה משחק, אבל ברגע שאמרו לנו שהוא מתקיים, ניסינו להתמקד רק בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully