וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסבב: נדאל חזר מ-5:1 במערכה השלישית לניצחון מול מדבדב

המדורג מספר 1 בעולם נראה אבוד, אבל הצליח להציל גם נקודת משחק מול הרוסי. ציציפאס הביס את זברב ועלה לחצי הגמר

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
הצליח לנצח אחרי שהציל נקודת משחק בפעם ה-14 בקריירה. נדאל/רויטרס

טורניר גמר הסבב בלונדון נמשך היום (רביעי) עם המחזור השני של המשחקים בבית אנדרה אגאסי. רפאל נדאל הצליח להשיג ניצחון ראשון אחרי שחזר מפיגור 5:1 במערכה השלישית כל הדרך ל-7:6 (3), 3:6, 6:7 (4) מול דניל מדבדב. מאוחר יותר ייפגשו שניים שממש לא אוהבים אחד את השני - סטפנוס ציציפאס וסשה זברב.

רפאל נדאל (1) - דניל מדבדב (4) 7:6 (3), 3:6, 6:7 (4)

כששני הטניסאים האלה נפגשו בגמר אליפות ארצות הברית הרוסי הצליח לחזור מפיגור של שתי מערכות ושבירה, לגרור את המשחק למערכה חמישית וגם שם לתת פייט עד השנייה האחרונה. הפעם, הוא היה בצד השני כשחווה קאמבק גדול מולו. נדאל פיגר כבר 5:1 ו-40:30 במערכה השלישית, אבל מדבדב לא הצליח לנצל את נקודת המשחק הזו, נשבר פעמיים ברציפות וגם בשובר השוויון לא עמד בלחץ והפסיד את שתי הנקודות על ההגשה שלו בפיגור 5:4. מדבדב יסיים את דרכו בטורניר כבר הערב אם זברב ינצח את ציציפאס. אגב, זו הפעם ה-14 בקריירה שלו שנדאל מצליח לנצח אחרי שהייתה נקודת משחק נגדו.

סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני. AP
בשיא היכולת שלו. ציציפאס/AP

סטפנוס ציציפאס (6) - סשה זברב (7) 3:6, 2:6

שני הטניסאים האלה שממש לא אוהבים אחד את השני סיפקו משחק חד צדדי במיוחד ולטובת היווני, שעלה למאזן 0:2 והבטיח את מקומו בחצי הגמר בהופעת הבכורה שלו. ההפסד של זברב אומר שלמדבדב עדיין יש סיכוי לעלות לחצי הגמר אם ינצח אותו במשחק השלישי. הגרמני החזיק מעמד רק שעה ו-15 דקות עד שהובס במשחק במהלכו גם נראה מקבל הוראות דרך הטלפון הסלולרי שלו, אבל לא ממש יישם אותן, או שיישם אותן והן היו לא מוצלחות בלשון המעטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully