וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקרדו מונטוליבו תלה את הנעליים: "מילאן הכריחה אותי לפרוש"

הקשר בן ה-34 תקף את גאטוזו והרוסונרי: "18 החודשים האחרונים שלי במילאן היו מייסרים, שיקרו לי, התחמקו מלתת לי תשובות"

יוטיוב

ריקרדו מונטוליבו הודיע היום סופית על פרישה מכדורגל. האיטלקי בן ה-34 סיים את דרכו במילאן בסוף העונה שעברה והריאיון שבו סיפר על ההחלטה, לא הפתיע אף אחד. עיקר העניין בארץ המגף היה בנוגע לדברים שלו על מילאן וג'נארט גאטוזו.

מונטוליבו שהחל את הקריירה באטאלנטה, עבר לפיורנטינה ומשם למילאן, אמר ל"קוריירה דלו ספורט": "אני מפסיק לשחק כדורגל, משחק החוץ נגד אטאלנטה ב-13 במאי 2018 היה האחרון בקריירה שלי, באותו אצטדיון בו ערכתי את הבכורה. אמשיך לגור במילאנו עם המשפחה שלי, אבל אני עדיין לא יודע מה אעשה, אני צריך לחשוב על זה".

הקשר היה חלק בלתי נפרד מנבחרת איטליה במשך שנים ארוכות. הוא רשם במדיה 66 הופעות ושיחק בטורנירים גדולים, נחשב לאחד השחקנים הטובים בסרייה A, אבל בשנתיים האחרונות שלו במילאן, המעמד שלו נחלש. "18 החודשים האחרונים במילאן היו מייסרים", סיפר, "לא נתנו לי תשובות לשאלות, שיקרו לי. אפשר להגיד שמילאן הכריחה אותי לפרוש. לא קיבלתי אפילו הזדמנות להיפרד מהאוהדים אחרי שבע שנים".

האיטלקי סיפר על מערכת היחסים עם ג'נארו גאטוזו: "הוא אמר לי שהנתונים שלי באימונים לא טובים כמו אלו של השחקנים האחרונים. אבל איך הם יהיו דומים, אם מנובמבר לא נתנו לי להתאמן עם שאר הקבוצה? התאמנתי לבד או עם אלן חלילוביץ' והנוער. אם הייתי יוצא למלחמה, אולי הייתי מקבל משהו, אבל אז לא הייתי יכול להביט במראה. טינה? לא, זה לא אני... אבל אני עדיין ממתין לתשובות".

ג'נארו גאטוזו עם ריקרדו מונטוליבו. GettyImages
יחסים עכורים. גאטוזו ומונטוליבו ברגע נדיר של חיבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully