וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגיש מייק פיירס טוען: האסטרוס צילמו את סימני היריבות

פיירס, ששיחק ביוסטון בעונת האליפות של 2017, סיפר כי מצלמה הוחבאה בתוך מוניטור ליד הספסל: "אני רק רוצה לנקות את המשחק בשביל הצעירים". חקירה נפתחה

מייק פיירס יוסטון אסטרוס 2017. AP
סערה חדשה. פיירס במדי יוסטון/AP

סערה חדשה בספורט האמריקאי: המגיש מייק פיירס, שמשחק כיום עבור אוקלנד את'לטיקס, טוען כי כאשר הגיש עבור יוסטון אסטרוס בעונת האליפות של 2017, הקבוצה נהגה לצלם את סימני היריבות באמצעות מצלמה סודית שהוצבה באצטדיון.

פיירס, שאחרי יוסטון המשיך לדטרויט וממנה הגיע לאוקלנד, סיפר כי הזהיר חבריו בשתי הקבוצות הללו מאותה מצלמה, אשר הוחבאה, כך סיפר ל"The Athletic", בתוך מוניטור שניצב ליד ספסל הקבוצה. שימוש במצלמה שכזו אסור על פי חוקי הליגה וחקירה בנושא החלה בעקבות דבריו של פיירס.

"אני רק רוצה לנקות קצת את הענף", אמר פיירס. "שחקנים מאבדים את המשרות שלהם, כי הם נמצאים על המגרש מבלי לדעת מה המצב האמיתי. מגישים צעירים חוטפים באינינגים הראשונים של משחקים ונפלטים מהליגה וזה בולשיט. זה הורס את המשרות שלהם. אלה שיודעים על המצלמות, מוכנים יותר, אבל הרוב לא יודעים ובגלל זה סיפרתי לקבוצה שלי".

האסטרוס, שעשו תהליך ממושך של בנייה מחודשת, חזרו למרכז הבמה בשנים האחרונות. בכל שלוש העונות החולפות הם הגיעו לגמר האמריקן ליג, בשתיים מתוכן לוורלד סיריס וב-2017 זכו באליפות, בעוד שהשנה הפסידו 4:3 לוושינגטון. לאורך התקופה הזו, הם הואשמו לא פעם ברמאויות שונות ו"מתיחות" של החוק, אך נראה שזו ההאשמה החמורה מכולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully