וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר: "מרגיש בטוח לחלוטין, מקווה שהקבוצות יגיעו"

13.11.2019 / 11:11

המנהל המקצועי האוסטרי של נבחרות ישראל שמע על סירובה של קפפנברג להגיע למשחק נגד נס ציונה והגיב: "יש לנו מצב דומה עם פולין ואופ"א צריכים להחליט. הייתי במצב דומה באוסטריה"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

עירוני נס ציונה ממשיכה להמתין היום (רביעי) להחלטה הסופית של פיב"א לגבי קיום המשחק מחר בינה לבין קפפנברג האוסטרית. כזכור, אתמול בבוקר החליטו בפיב"א לדחות את המשחק ב-24 שעות, ולאחר הדחייה הודיעה הקבוצה האוסטרית כי היא לא מעוניינת להופיע גם בחמישי.

בנס ציונה מיהרו לפנות בשנית לפיב"א, ואף הציגו בפניהם את הראיון שערך אהרל'ה ויסברג בוואלה! ספורט עם מאמן וירטוס בולוניה סשה ג'ורג'ביץ', שטוען כי צריך לשחק בישראל, ובפיב"א הודיעו לאוסטרים כי אם לא יגיעו הם עלולים להיענש בצורה קשה. בשעות הלילה החליטו האוסטרים להגיש עתירה נוספת לפיב"א נגד קיום המשחק: "יש לנו מחויבות כלפי השחקנים שלנו ולא נגיע לישראל, אפילו אם משחקים אחרים יערכו בישראל", נכתב בעתירה, "אנחנו צריכים לקבל החלטה עבור השחקנים".

בינתיים, מי שמקווה כי הקבוצה האוסטרית תגיע ארצה הוא וילי רוטנשטיינר, המנהל המקצועי האוסטרי של נבחרות ישראל בכדורגל. "אנחנו בסיטואציה דומה עם המשחק נגד פולין בשבת, ומי שחייבים לקבוע זה אופ"א, הם חייבים להחליט אם אפשר לשחק תחת תנאים בטוחים, ואז הקבוצה צריכה להגיע", סיפר רוטנשטיינר לוואלה! ספורט, "אם זה לא בטוח, אם יש קשיים, אופ"א יחליטו אחרת. מי שאמור להחליט הוא הגוף האובייקטיבי בכדורגל או בכדורסל".

לגבי התחושה האישית שלו הוסיף רוטנשטיינר: "אני מרגיש בטוח כאן, אבל אני לא זה שמחליט או מגיב. אני מרגיש בטוח לחלוטין, אני מקווה שפולין יגיעו, ומקווה שקפפנברג יגיעו. הייתה לי סיטואציה כזאת כשהייתי באוסטריה. אתה שומע על הדברים בלבד, והגוף האובייקטיבי (אופ"א או פיב"א, א.ש) צריך להחליט. התקשורת מראה הרבה דברים, וכל המצב מסובך".

וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של ההתאחדות לכדורגל. לירון מולדובן
מרגיש פה בטוח. רוטנשטיינר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully