וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס עם פתיחת העונה הטובה ביותר מאז 2010, לברון: "קוזמה היה אדיר"

קינג ג'יימס החמיא לפורוורד שקלע שתי שלשות קריטיות בניצחון על פיניקס: "שחקן חשוב מאוד עבורנו". אמביד: "אני סדיסט", טוביאס האריס רשם את המשחק הגרוע בקריירה

וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

אף אחד לא אוהב להפסיד, זה הרי ידוע. אבל נראה ששחקני לוס אנג'לס לייקרס ממש לא אוהבים להפסיד. אחרי ההפסד במשחק הראשון של העונה ללוס אנג'לס קליפרס, לברון ג'יימס, אנתוני דייויס ושות' רשמו שבעה ניצחונות רצופים ברציפות, עד שהגיע ההפסד הכואב לטורונטו. אלא שהלילה (בין שלישי לרביעי), הלייקרס שוב חזרו למסלול הניצחונות אחרי שגברו על פיניקס המפתיעה, בתקווה לצאת לרצף ניצחונות גדול יותר הפעם, כשכבר במשחק הקרוב הם יפגשו בגולדן סטייט החלשה.

מדובר בפתיחת העונה הטובה ביותר של לוס אנג'לס לייקרס (שמונה ניצחונות לעומת שני הפסדים) מאז עונת 2010, הרבה בזכות החיבור המוצלח בין לברון ג'יימס לאנתוני דייויס.

"אני רק רוצה לשחק", אמר דייויס שסוחב פציעה קלה בכתפו וקיבל שוב טיפול במהלך ההתמודדות. "כשאני על הספסל, התחושות קשות, כי אני לא יכול להוביל את הקבוצה משם. אני מנסה להיות על הפרקט כמה שיותר ולעזור ככל האפשר". "הוא רוצה לשחק וכמה שיותר", אמר לברון בנושא.

המלך התייחס גם לקייל קוזמה, שקלע שתי שלשות רצופות בדקות הסיום והכריע את ההתמודדות: "קוז שיחק נהדר, הוא היה אדיר, במקום הנכון בזמן הנכון וגם מאוד סבלני. כולם יודעים שהוא שחקן חשוב מאוד עבורנו וחתיכה קריטית מאוד בפאזל שנקרא לוס אנג'לס לייקרס. משמח אותי מאוד שהוא מציג יכולת גבוהה".

מהניצחון הדרמטי על קליבלנד, פילדלפיה תיקח בעיקר שני דברים - אחד חיובי ואחד שלישי. החיובי: הניצחון כמובן. השלישי: טוביאס האריס רשם את אחת ההופעות הכי גרועות של שחקן ב-NBA בשנים האחרונות. הפורוורד, שסיים את העונה שעברה עם 36.4 אחוז לשלוש והעונה מעמיד ממוצע של 21.7 אחוז מחוץ לקשת בלבד, סיים עם 0 מ-11 לשלוש והפך לשחקן החמישי בלבד בתולדות הליגה שמחזיק בנתון הנוראי הזה (אחד מהם הוא סטפן קרי). לזכותו האריס ייאמר שהוא לא חש בטוב לפני המשחק, אך התעקש לשחק.

"אנחנו נראים טוב במשחקים דרמטיים", אמר ג'ואל אמביד, שקלע את סל הניצחון. "אני מאוד אוהב משחקים כאלה, אז כנראה שאני סדיסט. המהלך האחרון במשחק? מגיע שאפו גדול למאמן שלנו על ההחלטה ללכת לתרגיל הזה, וכמובן להאריס על המסירה. הייתי פנוי לגמרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קובי ווייט, שנבחר במקום השביעי בדראפט האחרון על ידי שיקגו, הפך לרוקי הראשון בהיסטוריה שקולע 7 שלשות לפחות ברבע הרביעי, ואף רשם את מספר השלשות הגבוה ביותר לשחקן הבולס ברבע המכריע. ווייט, ששיחק לעיני רוי וויליאמס, שאימן אותו במכללת צפון קרוליינה, קלע 23 מתוך ה-27 שלו ברבע הרביעי כדי להוביל את הבולס לניצחון 102:120 על ניו יורק.

"השגנו ניצחון חשוב מאוד", אמר ווייט. "רוי אמר לי לשחק כמו שאני יודע, זו ברכה שהייתה לי מאמן כזה ומדהים שהוא עשה את כל הדרך הזאת כדי לראות אותי משחק. אני מתגעגע אליו ואוהב אותו מאוד, היחסים בינינו מעבר ליחסים של מאמן ושחקן. הרגשתי מבורך ברבע הרביעי, אלוהים שם אותי בסיטואציה הזו ואני מודה לו. מדהים מה שקרה, הפתעתי את עצמי אפילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully