וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולין קפרניק יערוך אימון מיוחד עבור קבוצות ה-NFL

הקוורטרבק, שלא שיחק בליגה שלוש שנים, מנסה לחזור ויקיים בשבת אימון וריאיון עם ראשי הקבוצות שיבחרו להגיע לאטלנטה. עם זאת, נציגיו טוענים כי הקבוצות קיבלו את ההודעה באיחור רב. קפרניק: "אני מוכן כבר שלוש שנים. לא יכול לחכות לפגוש את המאמנים והג'נרל מנג'רים"

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
בדרך חזרה? קפרניק/AP

בדדך חזרה ל-NFL? כל 32 קבוצות הליגה קיבלו הלילה (בין שלישי לרביעי) הודעה כי ביום שבת הקרוב, הקוורטרבק קולין קפרניק יקיים אימון פרטי באטלנטה, אליו מוזמנים נציגי הקבוצות.

באימון, יוכלו הג'נרל מנג'רים והמנהלים השונים להתרשם מכושרו ויכולותיו של קפרניק כיום. האימון יכלול, מלבד זמן על המגרש, גם ריאיון ובנוסף, וידיאו של האימון יישלח לקבוצות, כך שגם מי שלא יגיע, יוכל לראות את קפרניק.

בהודעת הליגה לקבוצות נכתב: "מוקדם יותר השנה שוחחנו עם נציגיו של השחקן על מספר אפשרויות על מנת להתקדם. לאחרונה הם הדגישו בפנינו את רמת המוכנות שלו ואמרו שהוא מוכן להתאמן ולהתראיין בפני נציגי הקבוצות. לכן ארגנו את האפשרות הזו, על מנת שכל הקבוצות יוכלו לבחון את מוכנתו לחזור לקריירת ה-NFL".

אלא שלא הכל ורוד. קבוצות הליגה קיבלו את ההודעה רק היום, מאוחר מאוד לאור העובדה שכבר בשבת הן יצטרכו להתייצב באטלנטה. על פי אדם שפטר מ-ESPN, נציגיו של קפרניק ביקשו להזיז את האימון לשלישי, היום בו מקיימים רוב השחקנים החופשיים אימוני מבחן בפני הקבוצות, אך בליגה סירבו. כאשר ביקשו להעביר את האימון לשבת מאוחרת יותר, כדי לתת לקבוצות זמן להתארגן, שוב נתקלו בסירוב. הם גם ביקשו רשימה של הנציגים שיגיעו וטרם קיבלו אותה. נציגי השחקן החלו לתהות בשלב זה האם מדובר בתעלול יח"צ של ה-NFL, שהגיע להסדר עם קפרניק לפני תשעה חודשים.

קפרניק עצמו דווקא היה נלהב וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הרגע שמעתי מהנציגים שלי על האימון. אני בכושר ומוכן כבר שלוש שנים. לא יכול לחכות לפגוש את המאמנים והג'נרל מנג'רים בשבת".

קפרניק, שחגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-32, פרץ בסערה ל-NFL בעונת 2012, כאשר החליף את אלכס סמית' בסן פרנסיסקו והוביל את הניינרס לסופרבול, שם הקבוצה הפסידה במשחק דרמטי מול בולטימור. בשתי העונות הבאות הוא עדיין היה קוורטרבק לא רע, אם כי החל להיחלש וב-2015 חווה פציעה שהשביתה אותו לחצי עונה.

במשחק קדם עונה ב-2016, קפרניק צולם כשהוא יושב על הספסל במהלך נגינת ההמנון האמריקאי. לאחר מכן התברר כי השחקן בחר להביע כך את מחאתו כנגד האלימות המשטרתית כלפי שחורים ומיעוטים בארצות הברית. בהמשך החליף קפרניק את הישיבה בכריעה על ברך אחת ושחקנים רבים הצטרפו אליו, אך הוא נותר הפנים של המחאה ונפלט מהליגה. המשחק האחרון בו שותף היה ב-1 בינואר 2017, לפני כמעט שלוש שנים.

מאז, קפרניק המשיך להיות מסומן כמנהיג המחאה ואף זכה לחוזה שיווק גדול מנייקי, אך גם נותר מוקצה מה-NFL ולא הצליח למצוא את דרכו חזרה אל הליגה. הוא טען לקנוניה נגדו וכאמור, הגיע להסדר כספי מול ראשי הליגה בפברואר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully