וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא משחק רגיל": הפועל חולון הפצועה מארחת את מנרסה

12.11.2019 / 22:51

הסגולים, ללא יוגב אוחיון ושלומי הרוש, ינסו להשיג ניצחון שלישי ברציפות בליגת האלופות ולהתבסס בצמרת בית א'. הבאסקים, שעומדים על 5:0 במשחקי חוץ בכל המסגרות, הגיעו לישראל בלי חמישה שחקנים

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: מתן חדד

קשה להשתמש במושגי קאמבק כבר במחזור החמישי של העונה, אבל הפועל חולון תוכל למחוק מחר (רביעי, 21:00) את הפתיחה החלשה שחוותה בליגת האלופות ולהתבסס בצמרת בית א', כשתארח את מנרסה בניסיון להשיג ניצחון שלישי ברציפות.

חולון אינה מגיעה במצב אידיאלי. יוגב אוחיון ושלומי הרוש הפצועים ייעדרו, מה שיהפוך את הרכז החדש טרוי קופיין לשחקן קריטי עוד יותר במפגש הזה. מלקאי ריצ'רדסון סובל מנקע בקרסול, אבל יוכל לשחק כנראה. רק במהלך יום המשחק יחליטו פיקוד העורף ומשטרת ישראל כמה צופים יורשו להיכנס להיכל הטוטו, בכפוף למצב הביטחוני.

מאמן חולון, שרון דרוקר: "בהתחשב במצב הכללי זה לא משחק רגיל, אבל נצטרך להתייחס אליו ככזה, לשים הכל בצד ולשחק כדורסל קבוצתי אגרסיבי ואינטנסיבי".

מלקאי ריצ'רדסון שחקן הפועל חולון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
לפחות הוא ישחק. מלקאי ריצ'רדסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מנרסה אמנם מדורגת לפני יריבתה מישראל (1:3 מול 2:2), אבל ספק אם תוכל לראות בעצמה פייבוריטית. היא עומדת על 0 מ-5 במשחקי חוץ בכל המסגרות, ומפסידה בפער ממוצע של 12.8 נקודות.

הבאסקים נחתו בארץ ללא חמישה שחקנים: פרה תומאס, יוליס באאס, דיוויד קראביש, דיווידאס דולקיס ופרנקי פרארי יחמיצו את ההתמודדות, בעוד לוקה מיטרוביץ' יערוך את הבכורה האירופית שלו לעונה זו.

מאמנה של מנרסה הוא אקס באסקוניה, פדרו מרטינס, ובשבוע שעבר היא צירפה את הפורוורד הוותיק סרג'י וידאל, שחגג 38 לפני שבעה חודשים, ושיחק בין היתר בבאסקוניה, ריאל מדריד, אוניקאחה מלאגה ובדאלונה. השחקן המסוכן ביותר בפן ההתקפי הוא הגארד ריאן טולסון, שירה השבוע שש שלשות (23 נקודות) בהפסד הליגה לפואנלברדה.

עוד בוואלה!

סשה ג'ורג'ביץ': "אני מתפלל שהמלחמות ייגמרו, אבל לא מפחד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully