וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד פתחה את המחזור ה-11 ב-NFL עם ניצחון שני ברציפות

הבראונס לא הבריקו, אבל גברו בבית 7:21 על פיטסבורג והשאירו לעצמם סיכוי להיכנס לפלייאוף. בייקר מייפילד מסר לשני טאצ'דאונים, מהומה גדולה התפתחה בסיום. המחזור יימשך בראשון ושני

קליבלנד (6:4) פתחה הלילה (בין חמישי לשישי) את המחזור ה-11 ב-NFL עם ניצחון שני ברציפות, 7:21 ביתי מול פיטסבורג (5:5), שמצדה נבלמה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. הבראונס, שעדיין מנסים להציל את העונה, פתחו מצוין עם טאצ'דאון של בייקר מייפילד בדריב הראשון ועוד אחד של ג'ארביס לנדרי ברבע הבא. מייסון רודולף הצליח לצמק אחרי ההפסקה עם כדור לג'יילן סמואלס, אבל אחרי עוד אחד מבין ארבעת האיבודים שלו, מייפילד שלח כדור קשה לסטפן קרלסון והכריע סופית. הוא סיים עם 193 וצמד, רודולף עם 221 יארד. שניות לפני הסיום התפתחה מהומת אלוהים על כר הדשא, כאשר מיילס גארט תלש לרודולף את הקסדה וחבט לו בראש איתה ובתגובה, כמה משחקני הסטילרס הכו אותו.

המחזור יימשך ביום ראשון עם שלל משחקים ויינעל במאנדיי נייט, שייערך (בתקווה) באצטקה במקסיקו. גרין ביי, טנסי, ניו יורק ג'איינטס וסיאטל בחופש השבוע.

20:00:

דטרויט (5:1:3) - דאלאס (4:5)

בלי מת'יו סטאפורד, שאיבד את רצף הפתיחות שלו, הליונס נכנעו לשיקגו במשחק צמוד והעונה שלהם די גמורה. הם ייפגשו את הקבוצה השנייה שמזוהה עם משחקי חג ההודיה ומגיעה בעצמה אחרי הפסד צורב, בבית למינסוטה. הקאובויס במאבק עם פילדלפיה על הפלייאוף וזקוקים לניצחון בעיר המכוניות.

אינדיאנפוליס (4:5) - ג'קסונוויל (5:4)

הפציעה של ג'קובי בריסט שיבשה לקולטס את התכניות ומי שנראתה כמו הפתעת העונה ועשתה דרכה לפלייאוף, פתאום מוצאת עצמה במאבק מרובע ופרוע ב-AFC דרום. היא יכולה להשאיר אחת מהיריבות הללו מאחור, אבל הג'אגס, אחרי החזרה מלונדון והחזרה של ניק פולס, ישמחו להשוות מאזנים.

מיאמי (7:2) - בפאלו (3:6)

הדולפינס, איכשהו, כבר עם שני ניצחונות רצופים ולכל הפחות מראים שהם מוכנים להיאבק על העונה הזו ולא לעשות טאנקינג בכל הכוח. למרות שלבפאלו יש מאזן הרבה יותר טוב, גם המשחק הזה עשוי להיות די שקול, כי הבילס, שגברו על מיאמי ב-10 נקודות במפגש הראשון העונה, לא ממש בכושר טוב.

מינסוטה (3:7) - דנבר (6:3)

הניצחון הגדול בדאלאס בסאנדיי נייט הציב את הווייקינגס בעמדה מעולה להיכנס לפלייאוף והמטרה הבאה תהיה זכייה ב-NFC צפון. דנבר המאכזבת אומנם מגיעה אחרי ניצחון על קליבלנד ושבוע חופש, אבל קשה לראות אותה מונעת ממינסוטה ניצחון בית חמישי העונה.

טמפה ביי (6:3) - ניו אורלינס (2:7)

הקבוצה הלא יציבה של ברוס אריאנס עצרה מול אריזונה רצף של ארבעה הפסדים וצריכה לקוות שהסיינטס לא יוציאו את העצבים אחרי ההופעה הביתית המביכה, שעלתה להם בהפתעה הגדולה ביותר של העונה - הפסד לאטלנטה. ניו אורלינס עדיין בשליטה ב-NFC דרום, אבל צריכה לשרוד את הביקור בפלורידה כדי שזה יימשך.

וושינגטון (8:1) - ניו יורק ג'טס (7:2)

בעונה גדושה במשחקים איומים, זה בהחלט נמצא בצמרת. הסקינס ב-4:0 בבית, הסילונים ב-4:0 בחוץ, אבל לפחות ניצחו בדרבי ויגיעו עם טיפה מומנטום.

למאר ג'קסון בולטימור רייבנס. AP
מבחן גדול לרייבנס הדוהרים מול יוסטון. ג'קסון/AP

קרוליינה (4:5) - אטלנטה (7:2)

ההגנה השבורה של הפאלקונס נלחמה לפתע בראשון שעבר ועזרה להדהים את ניו אורלינס בסופרדום. האם היא מסוגלת לשחזר זאת גם בשארלוט? ג'וש אלן נבלם על סף האנדזון של גרין ביי וקרוליינה ספגה הפסד כואב, אבל המרדף שלה אחרי ניו אורלינס טרם הסתיים.

בולטימור (2:7) - יוסטון (3:6)

מפגש מרתק בבולטימור, בין שניים מהמועמדים ל-MVP. למאר ג'קסון לא משתולל יותר מדי עם זריקות, אבל הוא מאוד מדויק ובשילוב משחק הקרקע שלו ושל שאר הרייבנס, הקבוצה טסה לחמישה ניצחונות רצופים ונראית נהדר. ווטסון סיפק העונה שלל רגעי קסם ומחזיק את יוסטון בכוח בפסגת ה-AFC דרום. ניצחון בבולטימור יהיה קפיצה אדירה קדימה.

23:05-23:25:

סן פרנסיסקו (1:8) - אריזונה (6:1:3)

הניינרס הפכו לקבוצה האחרונה שנוחלת הפסד העונה, אחרי הדרמה במאנדיי נייט. הם ינסו לחזור למסלול הניצחונות במהרה, עכשיו כשסיאטל נושפת בעורפם ואמורים להסתדר נגד הקארדס, אבל אריזונה משחקת יותר טוב מהמאזן שלה ויכולה להקשות.

אוקלנד (4:5) - סינסינטי (9:0)

אחרי התבוסה בבולטימור, לבנגאלס נותרו רק עוד שבעה משחקים על מנת להימנע מה-16:0, אבל לא כדאי להם לבנות על הנחות מכיוון אוקלנד, שמספקת עונה מפתיעה ונמצאת חזק במאבק על הפלייאוף. ג'וש ג'ייקובס ימשיך בקמפיין לתואר רוקי העונה, בזמן שהרוקי מנגד, ריאן פינלי, ינסה לספק הופעה מוצלחת יותר מאשר במשחק הראשון כיורשו של אנדי דלטון.

פילדלפיה (4:5) - ניו אינגלנד (1:8)

שחזור הסופרבול המדהים מלפני שנתיים. שתי הקבוצות נחו בשבוע שעבר והאיגלס מגיעים עם רצף של שני ניצחונות, בעוד האלופה חטפה בראש בבולטימור ואיבדה את המאזן המושלם שלה, ואולי גם לא מעט מהביטחון בהגנה שנראתה בלתי נגיעה בחצי הראשון של העונה. משחק מבחן גדול לשתי היריבות.

לוס אנג'לס ראמס (4:5) - שיקגו (5:4), שני, 3:20

אחרי ההפסד המפתיע לפיטסבורג, הראמס יצטרכו הרבה מזל ועזרה כדי להגיע לפלייאוף. בתור התחלה, כדאי להם לעזור לעצמם ולנצח את שיקגו, שהתקשתה מאוד, אבל עצרה מול דטרויט רצף של ארבעה הפסדים. ג'ארד גוף ומיטשל טרוביסקי, שתי בחירות דראפט גבוהות, לא ממש מצדיקים את האמון בהם, אבל אולי זו הזדמנות טובה לשנות את המצב.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (6:4) - קנזס סיטי (4:6), שלישי, 3:15

בשנה שעברה המשחק של הצ'יפס במקסיקו סיטי בוטל בגלל תנאי מגרש מזעזעים, הועתק ברגע האחרון ל-LA והסתיים בשוטאאוט משוגע מול הראמס (51:54). הפעם, אם הכל יסתדר, הם אמורים לשחק באצטקה המיתולוגי ומוצאים את עצמם בעמדה לא נוחה בכלל, אחרי שספגו בטנסי הפסד רביעי בשישה משחקים. עוד מפלה, מול הצ'ארג'רס הלא יציבים, עלולה כבר לסבך את פטריק מהומס והחבר'ה באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully