וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסבב: רוג'ר פדרר נשאר בחיים, דומיניק תים ניצח את נובאק דג'וקוביץ' ועלה לחצי הגמר

אחרי ההפסד במשחקו הראשון בלונדון, המאסטרו השוויצרי התאושש עם 6:7 (2), 3:6 על יריבו האיטלקי שהודח. תים ניצח את הסרבי 7:6 (5), 3:6, 6:7 (5) בתום דרמה גדולה

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי, עם מתאו ברטיני, טניסאי איטלקי. רויטרס
15 מ-15 במשחק השני בטורניר גמר הסבב. פדרר עם ברטיני/רויטרס

טורניר גמר סבב ה-ATP נמשך היום (שלישי) עם שני מפגשים נהדרים. דומיניק תים ניצח 7:6 (5), 3:6, 6:7 (5) את נובאק דג'וקוביץ' ועלה לראשונה בקריירה שלו לחצי הגמר בטורניר, לאחר קרב נהדר רווי מהפכים ודרמות. במפגש השני, התאושש רוג'ר פדרר אחרי פתיחה צולעת לטורניר גמר הסבב, עם ניצחון 6:7 (2), 3:6 על מתאו ברטיני, ושמר על סיכוי להעפיל לחצי הגמר לאחר שפתח את הופעותיו בלונדון עם הפסד מתסכל לדומיניק תים והתייצב למפגש עם יריבו האיטלקי עם הגב לקיר, אבל עמד בלחץ למרות ששוב לא הציג משחק חף מטעויות והסתבכויות.

רוג'ר פדרר (3) - מתאו ברטיני (8) 6:7 (2), 3:6

פדרר, שפספס את חצי גמר הטורניר רק פעם אחת בקריירה, נקלע לשובר שוויון בסט הראשון, פספס במהלכו נקודת מערכה, אבל בסופו של דבר עמד בלחץ ועלה ליתרון. הסט השני כבר הלך קצת יותר קל, אבל גם במהלכו נאלץ פדרר להשקיע מאמצים גדולים, כשהציל שלוש נקודות שבירה ביתרון 3:4. בסופו של דבר הניצחון הושג תוך שעה ו-20 דקות, וקבע שהמשחק הבא של פדרר - מפגש קלאסי עם נובאק דג'וקוביץ' ביום חמישי - עשוי לקבוע מי מהם יעלה לחצי הגמר. בנוסף, הוא השאיר את פדרר על מאזן מושלם של 15 מ-15 בקריירה במשחק השני בטורניר גמר הסבב.

דומיניק תים (5) - נובאק דג'וקוביץ' (2) 7:6 (5), 3:6, 6:7 (5)

התמודדות רבת תהפוכות הוכרעה רק לאחר שובר שוויון דרמטי. דג'וקוביץ' ניצח בשיניים את המערכה הראשונה, אך האוסטרי ניצח 3:6 בשנייה (ובכך למעשה מתאו ברטיני סיים את דרכו בטורניר), ובמערכה השלישית כבר הוביל 1:3 על הסרבי המתוסכל. דג'וקוביץ' שבר את ההגשות של תים והפך ל-3:4 במערכה המכריעה והיה קרוב מאוד לשבור במשחקון העשירי, שהיה מרתק, אך עמד בפני יריב עיקש ששמר על ההגשות שלו, אך קרס במשחקון לאחר מכן ואיפשר לדג'וקוביץ' לשבור בחזרה. בשובר השוויון נראה היה שהסרבי בדרכו הבטוחה לניצחון, אך דומיניק תים העיקש היה פשוט פנטסטי ולראשונה בקריירה ניצח את נובאק דג'וקוביץ' על משטח קשה ועלה לחצי הגמר.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. GettyImages
עלה לחצי גמר ה-ATP לראשונה בקריירה. דומיניק תים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully