וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר מוראד אבו קישאק נורה למוות. חשד: המניע - נקמת דם

שחקן העבר בן ה-46, שבשיאו לבש את מדי נבחרת ישראל, היה מעורב בתקרית בג'לג'וליה. אלי מחפוד ששיתף איתו פעולה: "כולם בהלם"

הפועל פתח תקוה נפרדת

אבל בעולם הכדורגל: שחקן העבר מוראד אבו קישאק נורה היום (שלישי) למוות בכפר ג'לג'וליה בו התגורר, בנסיבות שטרם הובררו. על פי הודעת המשטרה, אבו קישאק בן ה-46 פונה לבית החולים "מאיר" בכפר סבא במצב קשה, ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. החשד הראשוני הוא שהרצח הוא ככל הנראה ממניע של נקמת דם, אולם נסיבות המקרה עדיין נחקרות.

הפועל פתח תקוה, שאת מדיה לבש אבו קישאק במשך שתי עונות בתחילת שנות ה-90, פרסמה הודעת תנחומים רשמית מטעמה, בה נכתב ש"הקבוצה משתתפת בצערה של המשפחה על לכתו בטרם עת של שחקן מוראד אבו קישאק".

אבו קישאק שיחק בעבר במכבי פתח תקוה, הפועל פתח תקוה ומכבי יפו, הספיק לזכות במהלך הקריירה בגביע המדינה, ובשיאו הגיע גם לסגל נבחרת ישראל. הוא הותיר אחריו אישה ושבעה ילדים.

- אלי מחפוד מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
"כולם בהלם". אלי מחפוד/מגד גוזני

המאמן אלי מחפוד ששיחק עם אבו קישק בתחילת שנות התשעים בהפועל פתח תקוה סיפר: "כולנו בהלם ולא מבינים עדיין את הנסיבות לרצח הזה. מוראד או עומאר כמו שקראנו לו אנחנו הוותיקים כשהוא עלה לנוער היה אדם דתי עם שישה או שבעה ילדים. ראיתי אותו בפעם האחרונה לפני כשנה והתחבקנו. אני לא אשכח את הגביע שלקחנו בהפועל פתח תקוה. יצאנו למסע בסין שם הוא התגלה כבדרן גדול ולא רק ככדורגלן מוכשר. יש לנו קבוצת וואטסאפ של כל ותיקי הפועל פתח תקוה והוא לא היה שם, אבל כולנו בהלם גדול אחרי הבשורה הזו".

רפעת עודה היה מאלה שהביאו את מוראד אבו קישאק להפועל פתח תקוה. עודה, איש עסקים בתחום התעשייה הכבדה, סיפר: "אם מוראד אבו קישק נרצח, אז כל אחד יכול למצוא את מותו בחברה הערבית. מוראד היה האיש הכי אהוב בכפר ג'לג'וליה. איש תפילה ששילם כנראה בחייו בגלל סכסוך שהוא לא היה מעורב בו. הוא נורה בכל חלקי גופו ולא עמד בכך. אהבתי אותו מאוד. אדם שלא עשה רע לזבוב. היה מסור מאוד ככדורגלן. התאמן פי שניים מכולם, אבל סיים את הקרירה בגיל צעיר ולא ממש הצליח להתברג בכדורגל או בעסקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully