וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן ורד צפוי לחזור למגרשים לקראת חודש ינואר

12.11.2019 / 13:51

בעקבות דלקת בעצם הקשר יידרש לקחת אנטיביוטיקה בשלושת השבועות הקרובים, ורק לאחר מכן יחזור לאימונים. פלומן יקבל הזדמנות נוספת לאחר הפגרה

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

חזרתו של עידן ורד למגרשים ממשיכה להתעכב. לאחר שקשר בית"ר ירושלים החלים מהפציעה בכף הרגל וחזר לאימונים, בקבוצה דיברו על כך שיוכל לחזור לסגל לאחר הפגרה הקרובה. אם זאת, נראה כי הפציעות רודפות את ורד, שהדלקת בעצם התבררה כלא פשוטה, והוא יזדדק לעוד שלושה שבועות של נטילת אנטיביוטיקה וישלים למעשה חודש של טיפול תרופתי, מה שיגרום לחזרתו לאימונים רק בחודש דצמבר, כאשר הוא יזדקק למספר שבועות נוספים של אימונים על מנת להיות כשיר לסגל, לקראת חודש ינואר.

העיכוב בחזרה של ורד הוא אכזבה גדולה לבית"ר, שלאחר פציעת מיכאל אוחנה קיוותה כי החזרה של ורד תעזור למלא את החור בקישור. השחקן עצמו מאוד מתוסכל מהסיטואציה ורעב מאוד לחזור לשחק, אך בבית"ר אומרים: "זה חלק מהכדורגל. נמתין לו בסבלנות עד שיהיה בריא ב-100 אחוז, הצוות מאמין בו והוא עוד יתרום הרבה לקבוצה".

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד חוגג. קובי אליהו
בבית"ר ממשיכים לחכות. ורד/קובי אליהו

לאחר האימון מחר ישוחררו השחקנים לשלושה ימי חופש בין חמישי לראשון ויחזרו להתאמן בשני. אנטואן קונטה ופרדי פלומן אמורים לטוס לחופשה קצרה בצרפת. פלומן עצמו יקבל הזדמנות נוספת לאחר הפגרה, בתקוה כי יתנהל כראוי ויביע נכונות להילחם על מקומו. בבית"ר משוכנעים כי גורמים בסביבת השחקן מזיקים לו וגורמים לו לעשות טעויות אך משוחחים איתו לא מעט ומקווים כי לאחר הפגרה השחקן יפתח דף חדש בקבוצה. אימון הקבוצה הבוקר התקיים כרגיע. בבית"ר שקלו לבטלו כאות סולידיריות עם המצב בארץ אך השחקנים כבר הגיעו למתחם ולאחר מחשבה הוחלט לקיימו.

עוד בוואלה!

התקרית הגזענית שבה היה מעורב קונטה הגיעה עד לסין, איטליה, ספרד וצרפת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully