וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בנאפולי: שחקנים שכרו שומרי ראש מחשש ל"תקיפות נקמה"

על רקע "המרד" של השחקנים בנשיא, ובעקבות הפריצה לבית של אלאן והשחתת הרכב של ז'לינסקי, השחקנים "חיים בפחד" מהאוהדים. אשתו של אינסינייה עזבה את העיר

אוהדי נאפולי מוחים נגד השחקנים באימון/טוויטר

הדרמה הגדולה בנאפולי נמשכת: באיטליה טוענים כי שחקני הקבוצה שוכרים לעצמם שומרי ראש פרטיים וחיים תחת פחד מ"תקיפות נקמה" מאוהדי הקבוצה על רקע המתיחות הגדולה בין הנשיא לשחקנים, ואחרי שגם אלאן וגם פיוטר ז'לינסקי כבר היו לאחרונה קורבנות לאלימות ופשע.

השבוע 13 משחקני הקבוצה ייצאו לנבחרות שלהם במסגרת הפגרה הבינלאומית, בהפוגה שתאפשר לנשיא אורליו דה לורנטיס להתפנות לטפל בפרשה שמטלטלת את הקבוצה, אחרי "המרד" שבמהלכו שחקני הקבוצה סירבו לצאת למחנה אימונים. דה לורנטיס מתכנן לקנוס את השחקנים בכ-25 אחוז מהמשכורת שלהם ומאיים לשחרר כמות גדולה של שחקנים כבר בינואר ובנוסף בקיץ.

קאלידו קוליבאלי, בלם נאפולי. AP
מלחיץ. קוליבאלי/AP

אבל אם זה לא מספיק, לאחרונה אלאן ואשתו התלוננו על התנכלויות אלימות. אשתו של אלאן תקפה את האוהדים שלטענתה "מגדפים אותי מדי יום, הקניטו אותי ברחוב ועכשיו פרצו לי לבית באמצע היום". הברזילאי, כזכור, הוזכר כאחד מ"מנהיגי המרד", יחד עם לורנצו אינסינייה וחוסה קאייחון. לאחרונה ביתו של אלאן נפרץ, אבל כלום לא נגנב, ורק נעשה נזק רב. לז'לינסקי נפרץ הרכב והושחת.

הפחד מחלחל לשחקנים, וקאלידו קוליבאלי שכר לעצמו שומרי ראש כדי שישמרו עליו ועל משפחתו לאורך כל היום, בעוד אשתו של אינסינייה עזבה את העיר. בשבוע שעבר האוהדים הגיעו לאימון הקבוצה וקיללו את השחקנים - גם על רקע "המרד" וגם על היכולת וחוסר המויבות.

נאפולי רושמת כבר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, ושני המשחקים הבאים שלה הם מול ליברפול בליגת האלופות ומילאן בליגה, כשגם מעמדו של המאמן קרלו אנצ'לוטי בסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully