וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום הארכה: סיאטל הנחילה לניינרס הפסד ראשון העונה

המחזור העשירי ב-NFL ננעל עם דרמה פרועה במפרץ, שם הסיהוקס ניצחו 24:27 ונצמדו ליריבה הגדולה, בסיומו של דו קרב נהדר

המחזור העשירי ב-NFL הסתיים הלילה (בין שני לשלישי) עם דרמה אדירה בה סיאטל (2:8) הנחילה לסן פרנסיסקו (1:8) הפסד ראשון העונה, אחרי 24:27 בחוץ בתום הארכה. בעקבות ההפסד של הניינרס, לא נותרו עוד קבוצות מושלמות ב-NFL העונה.

בלי ג'ורג' קיטל המצוין, שפספס את המשחק בגלל פציעה, המארחים פתחו מצוין, עם שער שדה בדרייב הראשון וטאצ'דאון בשני, בדרך ל-0:10 מוקדם. ההגנה בלמה את הסיהוקס שוב ושוב, אבל דווקא כשסן פרנסיסקו נראתה בשליטה הגיעה הטעות הגדולה של ג'ימי גארופול, שחטף סאק, איבד את הכדור וראה את ג'דייביון קלאוני מחזיר אותו לאנדזון. לאורחים היה עוד צ'אנס לפני ההפסקה, אבל די קיי מטקלף פימבל על סף האנדזון וסיאטל רשמה פאמבל נוסף בתחילת המחצית השנייה.

למרות זאת, כל זה לא פגע בה, כי ההגנה התעלתה ברגע הנכון, עצרה את הניינרס בדאון רביעי ואז גם רשמה חטיפה. ראסל ווילסון סידר טאצ'דאון זריז, גארופולו פימבל שוב באזור המסוכן וטאצ'דאון נוסף, הפעם של כריס קרסון, מיד הגיע וקבע 10:21 מבטיח לסיהוקס.

אלא שהטעויות נמשכו והפעם היה זה תורו של ווילסון לפמבל כדור שהוחזר לאנדזון. בהמשך, סן פרנסיסקו השוותה עם שער שדה, סיאטל כבשה אחד משלה, 1:48 לסוף ועדיין הניינרס הצליחו להשוות, עם ביצוע מדויק שש שניות לסיום.

בהארכה, ווילסון הוביל את סיאטל קדימה, אבל מסר כדור רע ברדזון והניינרס חטפו. בשלב זה, סן פרנסיסקו קיבלה הזדמנות פז לנצח אבל הבועט צ'ייס מקלפלין, שהחליף את רובי גולד הפצוע, סיפק ביצוע מזעזע במיוחד מ-47 יארד. אחרי פאנט לכל צד, ווילסון קיבל עוד צ'אנס, 1:25 לסוף והפעם הוביל את סיאטל בביטחה לשער השדה המכריע, אותו כבש ג'ייסון מאיירס מ-42 יארד, בשנייה האחרונה של ההארכה.

ווילסון סיים עם 232 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, לצד 53 יארד על הקרקע כולל ריצה מכריעה בהארכה. מטקלף תפס ל-70, קרסון רץ ל-89. גארופולו סיפק 248 יארד, טאצ'דאון, איבוד ושני פאמבלים. דיבו סמואל תפס שמונה כדורים ל-112 יארד עבור הניינרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully