וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסבב: סשה זברב ניצח 2:6, 4:6 את רפאל נדאל

הספרדי, שהיה בספק לטורניר בגלל פציעה, נראה לא טוב והפסיד לאלוף השנה שעברה. ציציפאס ניצח לראשונה את מדבדב

סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
נראה מצוין. זברב/רויטרס

טורניר גמר סבב ה-ATP נמשך היום (שני) עם המשחקים הראשונים בבית על שמו של אנדרה אגאסי. סטפנוס ציציפאס הצליח לנצח בפעם הראשונה את דניל מדבדב. לאחר מכן סשה זברב ניצח 2:6, 4:6 את רפאל נדאל שקיים ספק רב לגבי מידת כשירותו. גם זברב וגם ציציפאס ניצחו את יריביהם בפעם הראשונה אחרי שהפסידו להם חמש פעמים בחמישה מפגשים בעבר.

רפאל נדאל (1) - סשה זברב (7) 6:2, 6:4

הספרדי הגיע אל הטורניר בספק אחרי שפרש מטורניר המאסטרס בפריס לפני חצי הגמר בשל פציעה. במשחק הפתיחה שלו בטורניר גמר הסבב הוא לא נראה טוב במיוחד מול אלוף השנה שעברה ונכנע לו בתוך שעה ו-25 דקות בלבד. זברב עצמו נראה טוב וסיים את המשחק עם 11 אייסים, 20 ווינרים ו-19 שגיאות בלתי מחויבות. ההפסד הזה של נדאל אומר שעכשיו דג'וקוביץ' שולט בגורלו שלו בכל הנוגע למי שיסיים את השנה במקום הראשון בעולם. אם דג'וקוביץ' ינצח בכל המשחקים שלו בטורניר, הוא ישווה את השיא של פיט סמפראס ויסיים את השנה במקום הראשון בפעם השישית בקריירה. זה גם הניצחון הראשון של זברב מול נדאל אחרי שהפסיד לו בכל חמשת המפגשים הקודמים בין השניים.


דניל מדבדב (4) - סטפנוס ציציפאס (6) 7:6 (5), 6:4

בפעם הראשונה בקריירה שלו, ואחרי חמישה הפסדים בחמישה מפגשים, הצליח היווני לנצח את הרוסי, איתו יש לו יחסים מתוחים מאוד אחרי תקרית שהייתה ביניהם על המגרש בעבר. ציציפאס הציג משחק התקפי ושובה עין כשהוא חובט 17 ווינרים לעומת 18 שגיאות לא מחויבות ומוסיף 5 אייסים. שני השחקנים לא הצליחו לשבור אחד את ההגשות של השני במערכה הראשונה, מה שהוביל לשובר שוויון, שם הצליח היווני להשיג שלוש מיני שבירות לעומת שתיים של יריבו ולזכות במערכה. במערכה השנייה ההבדלים שוב היו די מינורים כשב-4:4 ציציפאס משיג שבירה וזוכה בניצחון הראשון שלו במשחק הראשון שלו אי פעם בטורניר גמר הסבב.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
זה לא נראה טוב. נדאל/רויטרס
סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני. רויטרס
ציציפאס חוגג את הניצחון/רויטרס
דניל מדבדב טניסאי רוסי. רויטרס
לא הצליח לשמור על ריכוז כמו שעשה כל כך טוב לאורך השנה. מדבדב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully