וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיין לארקין: "יש הרבה שחקני NBA שלא היו מצליחים באירופה"

כוכב אנאדולו אפס נשאל על ההבדלים בין הליגה הטובה בעולם ליורוליג: "המשחק באירופה הוא משהו שצריך להסתגל אליו ולהבין אותו"

שיין לארקין, אנדולו אפס. GettyImages
"התבגרתי מאוד כשחקן בעונה שעברה". לארקין/GettyImages

שיין לארקין התראיין היום (שני) לאתר "eurohoops" ודיבר על ההצלחה שלו באנאדולו אפס, אותה הוביל בעונה שעברה עד לגמר היורוליג ולזכייה באליפות טורקיה.

"אני חושב שהתבגרתי מאוד כשחקן בעונה שעברה", אמר לארקין, "אני חושב שזה שאני באנאדולו אפס ומקבל כל כך הרבה אחריות עליי עזר לי להתבגר. אני עדיין צעיר, רק לא מזמן חגגתי 27. אני חושב שבעונה שעברה בין מרץ ליוני עשיתי קפיצה גדולה מאוד". לארקין חזר לאירופה בתחילת העונה שעברה מה-NBA: "אני חושב שחזרתי להיות מי שהייתי. הייתי בחירת סיבוב ראשון בדראפט (בחירה 18 בדראפט 2013) והייתי רכז בקולג', אבל הייתי רכז שקולע.

מייק ג'יימס, מילאנו. GettyImages
השחקן שהכי קשה לשמור עליו - מייק ג'יימס/GettyImages

"אני חושב שכשהגעתי ל-NBA, ניסיתי להסתגל וניסיתי להיות מישהו שלא הייתי וזה פגע בי. בעונה שעברה ממש הצלחתי לחזור למי שהייתי, מי שהיה השחקן שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט. בקיץ בדקתי את כל האפשרויות שלי. ה-NBA תמיד היה מטרה שלי. היו לי כמה הזדמנויות לעשות את זה וכמה הצעות, אבל זו לא ההזדמנות שחיפשתי. להיות כאן באפס אומר שאני יכול להיות אחד מהשחקנים שמחזיקים בכדור, לוקחים את הזריקות ואת האחריות כדי לעזור לקבוצה לנצח. בשביל זה חזרתי".

לארקין נשאל האם לדעתו נבחרת ארצות הברית בכדורסל צריכה לשקול זימונים של שחקני יורוליג בולטים ואמר: "אני חושב שזה משהו שהם צריכים לחשוב עליו. יש הרבה שחקנים באירופה, לא רק אמריקאים, שיכולים לשחק ב-NBA. אתה הולך ומסתכל על 450 השחקנים ב-NBA, יש הרבה מהם שלא היו יכולים לשחק באירופה. הם היו מקבלים דקות, אבל הם לא היו מצליחים כמו שהם חושבים שהם היו מצליחים. צריך לדעת להסתגל אל המשחק הזה. אני חושב שנבחרת ארצות הברית בהחלט הייתה צריכה ללכת על שחקנים אירופים בקיץ אחרי שהיה ברור שלברון, דוראנט, סטף קרי וכל החבר'ה האלה לא משחקים".

כשנשאל מי השחקן שהכי קשה לשמור עליו ביורוליג אמר לארקין: "מייק ג'יימס. הוא דומה לי מבחינת זה שהוא אתלט, מהיר וקולע נהדר. כשאתה צריך לשמור על שחקן שדומה לך זה לא הדבר הכי מצחיק לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully