וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן פרנקפורט הטיח את מאמן פרייבורג על הדשא ועורר מהומה: "יספוג הרחקה ארוכה"

דויד אברהם ספג כרטיס אדום אחרי שנתקל בצורה מכוונת בכריסטיאן שטרייך וספג ביקורת: "המאמן הוא קדוש". לאחר מכן התנצל בפני שטרייך: "הייתי בטוח שאתה יציב יותר"

מאמן פרייבורג כריסטיאן שטרייך. GettyImages
שטריייך על הרצפה/GettyImages

קפטן איינטרכט פרנקפורט דויד אברהם ספג אמש (ראשון) כרטיס אדום אחרי שנתקל בצורה מכוונת במאמן פרייבורג כריסטיאן שטרייך, הפיל אותו לדשא ובכך יצר מהומה גדולה על המגרש. פרייבורג הוליכה 0:1 כאשר הכדור יצא החוצה בזמן פציעות. שטרייך נתן לכדור לחלוף על פניו, וכאשר אברהם רדף אחרי הכדור בניסיון לחדש את המשחק, בדרך הוא התנגש בצורה מכוונת עם הכתף במאמן בן ה-54, שהוטח לקרקע.

הדבר כמובן הרתיח את שחקני פרייבורג שהתנפלו על השחקן, ובתגובה כל השחקנים והספסלים הצטרפו למהומה על הדשא. דידי האמן, שחקן העבר והפרשן בטלוויזיה הגרמנית, אמר על התקרית: "המאמן הוא קדוש. אסור שיקרה דבר כזה בכדורגל. אני מניח שהוא יקבל הרחקה ארוכה. אני לא חושב שנראה אותו על המגרשים לפני חג המולד".

שטרייך הסביר את התקרית: "הכדור הגיע לכיווני במהירות, ואברהם הוא שחקן מאוד אמוציונלי. הוא הפיל אותי, אבל זה נגמר. כדורגל זה רק אמנות לחימה, אבל אחר כך אל תגיד דברים טיפשיים. תירגע. הוא בחור אמוציונלי, וזה מה שפגע בו. הוא שור צעיר, ואני בן 54".

לאחר מכן אברהם התנצל בפני שטרייך. "רק רציתי להחזיר את הכדור כמה שיותר מהיר ונתקלתי בו. אני שמח מאוד ששוחחנו אחרי המשחק והכל בסדר בינינו". שטרייך: "הוא בא אליי והתנצל. אמרתי לו שאני בסדר. ואז הוא אמר, 'הייתי בטוח שאתה יותר יציב'", התבדח המאמן.

צפו בתקרית המלאה

שחקן פרנקפורט דויד אברהם אחרי שהטיח לרצפה את מאמן פרייבורג כריסטיאן שטרייך. GettyImages
מהומה על הדשא/GettyImages
שחקן פרנקפורט דויד אברהם אחרי שהטיח לרצפה את מאמן פרייבורג כריסטיאן שטרייך. GettyImages
התפייסו אחרי התקרית/GettyImages
גיף פרייבורג. צילום מסך
גיף פרייבורג/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully