וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסוכריות: דיון ווייטרס, שמסרב "להלשין", הושעה ל-10 משחקים ממיאמי

הגארד של מיאמי נענש אחרי שהתעלף במטוס וקיבל התקף חרדה ממנת יתר של סוכריות גומי שקיבל מחבר לקבוצה. השווי של ההשעיה: 2 מיליון דולר

עריכה: מתן חדד

מיאמי היט הודיעה שהיא השעתה את שחקן הקבוצה דיון ווייטרס לעשרה משחקים ללא תשלום בעקבות אחת הפרשות התמוהות שזכורות בליגה. זו ההשעיה השנייה העונה של ווייטרס, שטרם שיחק העונה במדי ההיט (3:6).

כזכור, בסוף השבוע פורסם בארה"ב שווייטרס סבל ממנת יתר של סוכריות גומי מהולות ב-THC, החומר הפעיל בקנאביס. הוא התעלף כשהמטוס נחת, וכשהתעורר עבר התקף חרדה. "אנחנו מאוכזבים מאוד מההתנהגות של וויייטרס העונה, כולל התקרית המפחידה, שלשמחתנו הסוף שלה יכול היה להיות חמור יותר", נמסר מהקבוצה, שהשעתה את הגארד כבר בפעם השנייה העונה, אחרי שלפני מספר שבועות התחצף למאמן אריק ספולסטרה.

הכדורסלן, שבעבר נחשב להבטחה, מסתבך בתקריות שונות ומשונות בשנים האחרונות. הוא טרם שיחק העונה, ואפילו לא ישב על הספסל באף משחק. ווייטרס נמצא בשנתו השלישית בחוזה של 52 מיליון דולר לארבע שנים במיאמי. הנזק הכספי של עונש ההשעיה הוא כ-900 אלף דולר. כמו כן, בחוזהו יש בונוס של 1.1 מיליון דולר אם ירשום 70 הופעות בעונה, בונוס שהוא כבר לא יוכל לקבל השנה לאור המשחקים שהוא מחמיץ. הנזק, אם כך, מגיע ל-2 מיליון דולר.

במיאמי מאמינים ששחקן של הקבוצה נתן את ה"סוכריות" לווייטרס, אבל ווייטרס לא רוצה "להלשין" על חברו ולחשוף מי נתן לו את זה.

דיון ווייטרס, מיאמי היט. GettyImages
העיקר שהוא לא מלשין. גיבור תרבות, ווייטרס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully