וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אשדוד דרשו את ראשו של אוואט: "האחריות כולה שלי"

10.11.2019 / 22:51

עשרות מאוהדי אשדוד דרשו מהמאמן להתפטר אחרי ההפסד לבני יהודה. אוואט לקח אחריות: "כנראה שעשינו דברים בצורה לא נכונה במהלך השבוע". אבוקסיס: "היו לנו מהלכי התקפה יפים והצלחנו לנטרל את שחקני המפתח של אשדוד"

אוהדי מ.ס. אשדוד/קובי אליהו

בווידאו: אוהדי אשדוד צועקים לרוני אוואט להתפטר

בני יהודה חזרה לנצח כשגברה הערב (ראשון) 0:2 על מ.ס. אשדוד. ליואיץ' וגדיר כבשו לקבוצה של אבוקסיס, שברחה מהתחתית בעוד שמ.ס. אשדוד מתקרבת לאזור הזה עם עוד משחק ללא ניצחון שגרם לאוהדי הקבוצה לפרוק את זעמם על רוני אוואט המאמן. עשרות מהאוהדים חיכו לשחקנים ביציאה מהאצטדיון, קיללו את אוואט וצעקו לו להתפטר.

פלייר רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
צריך לחשוש למעמדו? רוני אוואט/קובי אליהו

רוני אוואט לא התחמק מאחריות ואמר בסיום: "זה לא מה שאפיין אותנו מתחילת העונה. כל התסריט עובר לי בראש. מה שיש לי להגיד זה שברור שאני מאוכזב מאוד. עשינו הכנה טובה מאוד במהלך השבוע, אבל היום לא נראינו כמו קבוצה מהדקה הראשונה ועד האחרונה. נצטרך לתת את הדעת על זה. בכדורגל יש לפעמים מומנטום, האחריות כולה שלי. הייתי צריך לדאוג שהשחקנים יגיעו באנרגיה גבוהה יותר. אם הצגנו יכולת כזו במשחק כזה כנראה שעשינו דברים בצורה לא נכונה במהלך השבוע למרות שהרגשנו טוב".

"בסופו של דבר לא הופענו היום. בימים כאלה ברור שהדברים נראים לא טוב. השחקנים איתי ואני לא מרגיש שום בעיה עם שחקן זה או אחר. נהפוך הוא. היום לצערי ספגנו שער מוקדם ואז היינו צריכים למצוא פתרונות עם שתי פציעות. שיחקנו עם כל השחקנים ההתקפיים שיכולנו להציב. כשאתה משחק עם כל כך הרבה שחקנים התקפיים, ברור שתהיה חשוף".

יוסי אבוקסיס נשמע די מסופק בסיום: "מבחינה הגנתית עוד היינו בסדר עד עכשיו, אבל התקפית לא קיבלנו את מה שקיבלנו היום מהרבה שחקנים. עברנו לקו אחורי של ארבעה כי זה היה נכון. היו לנו המון מצבים בנוסף לשערים, עשינו מהלכים יפים מאוד. אנחנו צריכים לעבוד קשה בפגרה. יש הרבה שחקנים שעשו משחק טוב. לא רק ההתקפה, גם החלק האחורי. הצלחנו לסגור את אשדוד, שהיא קבוצה עם הרבה שחקנים איכותיים. הצלחנו לנטרל את השחקנים המשמעותיים של אשדוד".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
חזר לנצח. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully